Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnneMieKe_89 schreef:Voor ons komt B-paarden op de pony's dag alleen maar beter uit
(tenminste, áls ik met Redday ga starten, eerst eens kijken hoe crosstrainingen gaan)
zal dat kloppen?

Eventinggek schreef:Ik zie net op sgw-eventing.nl dat Bentelo niet doorgaat...zal dat kloppen?
Dat zou ik echt super jammer vinden!! Misschien dat ze het toch niet voor elkaar hebben gekregen met het terrein te vinden?Pukkypower schreef:is er iemand die van kamplintfort gehoord heeft?
weet iemand waar ik fotot's enz kan vinden?
Eventinggek schreef:Ik zie net op sgw-eventing.nl dat Bentelo niet doorgaat...zal dat kloppen?

Ik hoop toch echt dat dat weer verandert!! Die wedstrijd zou gewoon zo dichtbij zijn dan dat ik er zowat heen kan rijden
. Aaah neee
.Pukkypower schreef:is er iemand die van kamplintfort gehoord heeft?
weet iemand waar ik fotot's enz kan vinden?
Sjaan schreef:Ik vind sommige data's wel weer naar vallen... zoals in 3 weken achter elkaar gepland Diepenheim, Bathmen, Barchem (en voor de NK rijders Hattem er nog achteraan...)
Ik rij altijd graag in Bathmen, maar goed die planning van mij kan nog 100000 keer veranderen!
Zuslief start als het goed is 25 maart in Chaam weer voor het eerst in het L pony's met Moertje.
) http://www.rechenstelle.de/html/veranst ... /index.htm