Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karin schreef:Henrieke schreef:en ik ga in het rood
Met een 'hinnikende' haflinger denk ik, ze hinnikt altijd de hele boel bij elkaar op wedstrijden.
Joh.
Ik ga proberen om er 's middags te zijn bij de cross, volgens mij gaat het kroketje het erg leuk vinden!
Het is hooguit twintig minuten rijden trouwens, als je dwars door de Berg kon, dan was het nog korter.
.
)
Ga niet voor 1x witte broek aanschaffen. Misschien nog even kijken of ik ergens kan lenen? Anders rijd ik als woman in black op wit paardje
chantycom schreef:tja volgensmij dressuur wel
Karin schreef:chantycom schreef:tja volgensmij dressuur wel
Twee jaar geleden hoefde je niet in officieel wedstrijdtenue. Ik heb toen mijn proef gewoon in mijn crosskleding gereden en was daarmee niet de enige.
Er staat me iets van bij dat je nu in ieder geval witte handschoentjes moet dragen (als je je proef met handschoentjes rijdt). Ik kan het op de site niet vinden, ik denk dat ik het dan heb gelezen in het vraagprogramma dat op het prikbord bij ons op stal hangt.
noekiejj schreef:ach dan maar een 6 op verzorging!
het is onderling!
_Catlover_ schreef:Ik wil best foto's maken hoor!
. Ik rijd de dressuur op Bill om 10:23.
en er is een poetsplaats binnen met warm en koud water, dus wassen maar!Sonja schreef:Ik sta daaren er is een poetsplaats binnen met warm en koud water, dus wassen maar!
Leuk om je eens in het echie te zien Jentel. Wij hebben wel eens gePBt over een pony die je dochtertje nodig had voor een demootje omdat die van haar zo stout was volgens mij. Kan dat?
Hoe laat kom je zaterdag? Bakkie doen?
jentel schreef:34 Heidy Beunk 10:38 dressuur 13:47 cross 14:37 springen
108 Mandy Beunk 10:45 dressuur 16:19 cross 16:45 springen
misschien heeft iemand zin en tijd om een paar foto's te schieten??
voor mij is het niet zo belangrijk maar wel leuk, maar zou het super vinden als er van mandy wat gemaakt worden.
Nee gekheid! Tot morgen!