[SGW] SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Re: SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:18

Yeah! In het echt ging het zo snel! Zij weet ze wel op de goeie plekken te nemen. En wat kijkt ze schattig mooi met dat halsje zo erop. Niks aan noodweer enzo overgehouden?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:21

ja klopt Haha! Haha!

ding is na een vakantie van 1,5 jaar op het land pas sinds 1 augustus weer in het werk........... conditie nog niet optimaal zegmaar Haha! Haha!

maar peerd heeft er zoveel lol aan, dit is echt haar tak van sport...... en dat wilde ik even weten. Ik moet het dier verkopen voor de eigenaren, maar dan moet ik wel weten waar haar hart ligt........ duidelijk dat dit in he sgw ligt Haha!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:22

Scum schreef:
Amaai! Miscommunicatie in het springparcours Haha!
Je fotograaf heeft wel hard gerend van hindernis 1 naar de kaasplank.

Nee hoor, ze is in verwachting dus die loopt niet meer zo hard Clown
Ze heeft wel een super profi camera met een mega lens en als ze op het pad bleef kon ze hindernis 1 , 2, 13, 14 en 15 zien.
Bedenk me opeens dat ze ook nog een foto had van het haagje (15)
Ze komt volgende week ook weer fotograveren. Helaas is ze met crossen gestopt, maar dit is ook wel een leuke hobby van der Knipoog en ze vind crossen nog steeds het mooist om te zien dusss.

Talida schreef:
Yeah! In het echt ging het zo snel! Zij weet ze wel op de goeie plekken te nemen. En wat kijkt ze schattig mooi met dat halsje zo erop. Niks aan noodweer enzo overgehouden?

Helemaal niks, als ik dan deze foto's vergelijk met zondag, wat een pokkeweer was het toen

even komma's geplaatst anders was het wel een heel lang parcours Knipoog
Laatst bijgewerkt door gr_roos op 21-08-06 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:24

sjoerd is idd Die sjoerd SGWollie Knipoog

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:42

Ze springt goed GvdT!! Mooie outfit heb je ook! Cool

Die ene foto ziet er zo wel lomp uit, maar in het echt gaat het vaak zo supersnel dat je dat helemaal niet meekrijgt, pas als je dan de foto's ziet Nagelbijten / Gniffelen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:47

Jen_Elegance schreef:
Sorry maar ik vind dit echt heel erg tegenvallen! Echt zonde! Jammer! Vorig jaar hadden ze echt een betere ---> www.paardenfoto.nl

Iedereen die klachten heeft, mail ze maar naar onze voorzitter....

We hebben dus hele discussies gehad tijdens een vergadering. Ik vond gewoon dat we marcel knapen weer moesten vragen, die maakt prachtige foto's en op meerdere plekken. Voor paardenfoto.

Maar nee, onze voorzitter vond zijn foto's te duur en hij had helemaal geen stand op de wedstrijd waar je je foto's gelijk kon kijken. Dus we moesten en zouden leukopdefoto nemen. Die was ook een keer bij een kleinere wedstrijd geweest en dat was zo leuk....
Ik had er al een hard hoofd in want die zijn ook altijd op sgw lisse en daar heb ik altijd knullige foto's.

Nou, hij is dus nog niet echt vooruit gegaan. En had dus ook helemaal geen stand bij zich en kwam alleen. En inderdaad al die springfoto's, mensen willen crossfoto's!!!

Dus ik ben het helemaal met jullie eens en heb het geprobeerd maar niet geredt voor dit jaar. Ga voor volgend jaar weer voor paardenfoto pleiten!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:48

Wat leuk dat jullie die foto van sjoerd hier al hebben staan, die heeft mijn vriendje gemaakt Ja

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:49

andrea16 schreef:
Leuke foto's Marieke!

Ik vind trouwens dat het springparcours erg laag stond, zowel voor de B als voor de L (van de foto's van MJ).

Vond ik ook!
Vond het eigenlijk voor het Z al meevallen en dacht toen al, als dat nog 2 keer naar beneden gaat wordt het geen hoog parcours!

Maar voor B paarden was het wel goed zo, want de laatste deelnemers daarvan hadden echt een slechte bodem.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:51

Canter schreef:
Hij, was jij dat MissJumpy! Geeft niet hoor, paard moet ook gewoon opletten, toch?

Ik ben blij dat je het zo sportief opvat Clown

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:53

Mooie foto's GvdT... Knipoog
Jij had ook nog een prachtige net-na-de-sprong foto bij het water toch Knipoog

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:54

Ehm, ik had hier net een berichtje gepost, en CD heeft er zelfs antwoord op gegeven, maar ik kan het energens meer vinden? Begon met de vraag over Sjoerd? Anyone?

Nee, sorry, bericht ging oa over de leuke outfit van GvdT en een paar vreemde dingen in de oefencross ponies...
Laatst bijgewerkt door Miriam op 21-08-06 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:55

de cross van het Z vond ik op sommige hindernissen zelfs meevallen! Leek net of ze ze vergeten waren te verhogen..

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:55

KiWiKo schreef:
ja klopt Haha! Haha!

ding is na een vakantie van 1,5 jaar op het land pas sinds 1 augustus weer in het werk........... conditie nog niet optimaal zegmaar Haha! Haha!

maar peerd heeft er zoveel lol aan, dit is echt haar tak van sport...... en dat wilde ik even weten. Ik moet het dier verkopen voor de eigenaren, maar dan moet ik wel weten waar haar hart ligt........ duidelijk dat dit in he sgw ligt Haha!

Knap hoor! Daar vind je vast een leuke fanatiekeling voor!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 20:57

peerd heeft twee weken geleden voor het eerst een paar kruisjes onder de man gesprongen Haha! Haha! ben zoo plaatsvervangend trots op het dier

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:05

floor01 schreef:
de cross van het Z vond ik op sommige hindernissen zelfs meevallen! Leek net of ze ze vergeten waren te verhogen..

dat kan niet want ze begonnen met het Z!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:08

SGWOllie schreef:
Ehm, ik had hier net een berichtje gepost, en CD heeft er zelfs antwoord op gegeven, maar ik kan het energens meer vinden? Begon met de vraag over Sjoerd? Anyone?

Nee, sorry, bericht ging oa over de leuke outfit van GvdT en een paar vreemde dingen in de oefencross ponies...

Ik zag alleen een bericht van CD dat die pony te koop was. staat op pag 12.

MJ die andere vind ik wel heel leuk, dat ze op dat sprongetje voor het water komt aangegaloppeerd sorry voor evt spelfouten Rabette draait altijd met der lip als ze fanatiek wordt en daar doet ze dat ook

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:14

Weet je wat we doen, we proberen het gewoon nog eens, zal wel dement aan het worden zijn denk ik....

GvdT: Mooie foto's. Hele mooie outfit, zo kun je jezelf nog eens terugvinden op de foto's! Ik heb daar mijn paard voor (als hij tenminste niet van staart tot oren onder de modder zit Bloos ). Dat beentje op je eerste foto! Opvouwbaar paardje hoor!

In de oefencross ponies zag ik een paar dingen waar ik minder enthousiast van werd ( Boos! ). paar voorbeeldjes: Pony zonder beenbescherming, pony met hackamore en bijbehorend ruitertje met nog niet zo zachte handjes, en een paar ponies die zich met hun laatste adem over de finish wisten te slepen. Misschien is voorwaarden stellen aan deelname aan een oefencross niet zo'n slecht idee.. Of meer begeleiding/controle maar weet niet of dat te doen is. Gelukkig zag ik vooral veel mensen die verantwoord aan het oefenen waren!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:16

Hackomore bij de pony's?? Sjezus, als mensen al zo gaan beginnen Lips are sealed

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:18

ik geef het op, krijg mijn leukopdefoto niet hier.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:20

afschuwelijk..

zou je zon mensen neit van dr pony af willen trekken?

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:20

Pony zonder beenbescherming zag ik ook in het B voorbij komen.

Misschien dat er (van de KNHS uit) geregeld kan worden dat een starter je niet mag laten starten als je beest geen beschermers om hebt.
Tegenwoordig heb je al voor 15€ peesbeschermers dus dat is imo niet echt onoverkomelijk.
Het is iig beter dan blote benen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:25

MJ, als je ze nou in mijnalbum zet, dan moet het volgens mij wel lukken. Moet je alleen de grootte even aanpassen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:27

Tja, heb het gemeld bij de organisatie (secretariaat) van de hackamore, die konden me niet vertellen wie k daar op aan kon spreken. Toen bleken die mensen naast ons te staan dus heeft Frank (vriendlief) ze er zelf nog op aangesproken. Bleek dat die mensen het gevraagd hadden en dat het voor een keer wel mocht! Weet echter niet aan wie ze het gevraagd hadden.

Ja ik zou zulke mensen van hun pony willen trekken, maar ik denk dat je in zo'n geval bij de ouders moet zijn. Zo'n kind doet ook gewoon wat papa en mama goed vinden denk ik dan..... (bovendien kan ik zo hard niet rennen Clown )

Als ik het startgeld voor de oefencross en het bedrag wat wij dit weekend aan benzine hebben verreden bij elkaar optel zou ik een heel net stel beenbeschermers kunnen kopen!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:33

daar heb je idd gelijk in. Bij die kleine kids is vaak pap en mam de oorzaak..

bescherming zou gewoon verplicht moete worden. gewoon een pees kapje voor.. daar ga je niet dood van. dan eet je maar geen frietje met t gezin..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:34

SGWOllie schreef:
Tja, heb het gemeld bij de organisatie (secretariaat) van de hackamore, die konden me niet vertellen wie k daar op aan kon spreken.

raar want er was het hele weekend een federatievertegenwoordiger aanwezig?