Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Amaai! Miscommunicatie in het springparcours
Je fotograaf heeft wel hard gerend van hindernis 1 naar de kaasplank.
en ze vind crossen nog steeds het mooist om te zien dusss.Talida schreef:Yeah! In het echt ging het zo snel! Zij weet ze wel op de goeie plekken te nemen. En wat kijkt ze schattig mooi met dat halsje zo erop. Niks aan noodweer enzo overgehouden?
Jen_Elegance schreef:Sorry maar ik vind dit echt heel erg tegenvallen! Echt zonde! Jammer! Vorig jaar hadden ze echt een betere ---> www.paardenfoto.nl
andrea16 schreef:Leuke foto's Marieke!
Ik vind trouwens dat het springparcours erg laag stond, zowel voor de B als voor de L (van de foto's van MJ).
Canter schreef:Hij, was jij dat MissJumpy! Geeft niet hoor, paard moet ook gewoon opletten, toch?
KiWiKo schreef:ja klopt![]()
![]()
ding is na een vakantie van 1,5 jaar op het land pas sinds 1 augustus weer in het werk........... conditie nog niet optimaal zegmaar![]()
![]()
maar peerd heeft er zoveel lol aan, dit is echt haar tak van sport...... en dat wilde ik even weten. Ik moet het dier verkopen voor de eigenaren, maar dan moet ik wel weten waar haar hart ligt........ duidelijk dat dit in he sgw ligt
ben zoo plaatsvervangend trots op het dier floor01 schreef:de cross van het Z vond ik op sommige hindernissen zelfs meevallen! Leek net of ze ze vergeten waren te verhogen..
SGWOllie schreef:Ehm, ik had hier net een berichtje gepost, en CD heeft er zelfs antwoord op gegeven, maar ik kan het energens meer vinden? Begon met de vraag over Sjoerd? Anyone?
Nee, sorry, bericht ging oa over de leuke outfit van GvdT en een paar vreemde dingen in de oefencross ponies...
). Dat beentje op je eerste foto! Opvouwbaar paardje hoor!
). paar voorbeeldjes: Pony zonder beenbescherming, pony met hackamore en bijbehorend ruitertje met nog niet zo zachte handjes, en een paar ponies die zich met hun laatste adem over de finish wisten te slepen. Misschien is voorwaarden stellen aan deelname aan een oefencross niet zo'n slecht idee.. Of meer begeleiding/controle maar weet niet of dat te doen is. Gelukkig zag ik vooral veel mensen die verantwoord aan het oefenen waren!
)SGWOllie schreef:Tja, heb het gemeld bij de organisatie (secretariaat) van de hackamore, die konden me niet vertellen wie k daar op aan kon spreken.