Talida, leuk een Ede treintje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Lielle schreef:ik vind van niet MJ, lange stukken rijdt veel fijner. Ik hoop wel dat jullie volgend jaar weer terrein hebben, zou erg zonde zijn als het niet doorging.
Talida, leuk een Ede treintje
Apple schreef:Miss_Jumpy, voor de oefencross hoef ik toch geen startcoupon in te sturen?
In elk geval, online formulier is ingevuld, geld is overgemaakt, hartkloppingen zijn al aanwezig.
. Op tempo galopperen ook. Alleen die hindernissen tussendoor
. 

Apple schreef:Lange stukken galopperen kunnen wij wel. Op tempo galopperen ook. Alleen die hindernissen tussendoor
![]()
.
SGWOllie schreef:Talida: Zullen we maar gewoon samen van start gaan dan? Kunnen we afwisselend voorop...
Het risico zit er dan wel in dat we samen ergens stranden, maar dan komt Lielle ons wel redden toch??![]()
Enne, ik vind lange stukken ook fijner, al was het alleen maar omdat mijn slagscheepje in zijn enthousiasme weleens een boompje wil meenemen in een bocht (met mijn knie, auw...)

Lielle schreef:dan hoop ik voor jullie dat de oefencross voor het B is
Lielle schreef:dan hoop ik voor jullie dat de oefencross voor het B is
MJ, heb je enig idee van aanvangstijden van de rubrieken? En kun je die startlijsten niet alvast ritselen voor ons
Apple, dat zijn gewoon hoge galopsprongen
Talida schreef:SGWOllie schreef:Talida: Zullen we maar gewoon samen van start gaan dan? Kunnen we afwisselend voorop...
Het risico zit er dan wel in dat we samen ergens stranden, maar dan komt Lielle ons wel redden toch??![]()
Enne, ik vind lange stukken ook fijner, al was het alleen maar omdat mijn slagscheepje in zijn enthousiasme weleens een boompje wil meenemen in een bocht (met mijn knie, auw...)
deal! ik durf bij het water en de wal wel als eerst!
Ik stel voor dat alle wel aanwezige niet rijdende bokkers bij iedere hindernis gaan posten om ons eventueel er weer op te hijzen en mentaal te ondersteunen
hoei, maar goed dat je verders wel bleef zitten enzo mj!
.

)
Eventinggek schreef:Hmmm wel erg luxe tijden voor t Lpaarden.... eigenlijk zou overnachten nog nieteens zo nodig zijn
Lielle schreef:ik ben niet blij
M paarden wsl al de cross lopen voor de dressuur (en dat is wel heel erg vroeg) en dan op zondag weer zo vroeg (B paarden al om 8 uur)
Maar ik kan wel op zaterdag de B cross lopen, dat scheelt weer. Al moet ik paard nog rijden, wassen en invlechten dan
sfranken schreef:Oei , als ik de indeling zo zie denk ik dat het weer nachtwerk wordt. Ben al om half 1 klaar met 2 paarden. Als het allemaal zo snel achter elkaar moet krijg ik ook wat last van stress (ik ben niet op tijd, ik heb niet genoeg tijd om los te rijden, ik ken de proef/parcours/cross niet goed genoeg...etc,etc) Dus die zuurstogaansluiting kan ik ook nog wel gebruiken denk ik... En idd van te voren parcours lopen. Miss toch ergens overnachten....
miss_jumpy schreef:Als je M tijden gunstig zijn kan je misschien nog tussendoor lopen? Het is wel allemaal compact bij ons!
Citaat:Het B parcours zal zaterdag pas 's avonds uitgevlagd zijn, maar anders kan ik je altijd op zondag nog een keer de laatste veranderingen doorgeven!