[SGW] Etten-Leur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ribay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:42

Hier even een berichtje vanuit de organisatie van Etten-Leur!!
Bodem is op dit moment gewoon goed. Nog niets om ons druk te maken. Bodem kan wel wat water hebben.
Vandaag is het hier al heel de dag droog, met veel wind en een zonnetje. Dus uitstekend weer voor de bodem, want het droogt hard nu! laten we dus allemaal duimen dat de komende 2 nachten en morgenoverdag niet al te veel water valt, dan is er niets aan de hand en dan gaan we er weer een geweldige dag van maken a.s. zondag!!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:43

Goed om wat van de organisatie te horen Ribay!
Houdt ons op de hoogte als je wil.

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:45

AnneMieKe_89 schreef:
Vorig jaar had ik in Etten Leur mijn Z debuut.. gign alleen niet helemaal goed

mmm lekker motiverend haha!!
nou ja we zien het wel...

Ribay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:46

Tuurlijk zal ik dat doen! Wanneer er dringende dingen zijn zal ik het plaatsen. Voor de rest is het gewoon leuk om mee te lezen wat jullie vertellen over onze wedstrijd!!

Jiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 12:50

Ribay schreef:
Hier even een berichtje vanuit de organisatie van Etten-Leur!!
Bodem is op dit moment gewoon goed. Nog niets om ons druk te maken. Bodem kan wel wat water hebben.
Vandaag is het hier al heel de dag droog, met veel wind en een zonnetje. Dus uitstekend weer voor de bodem, want het droogt hard nu! laten we dus allemaal duimen dat de komende 2 nachten en morgenoverdag niet al te veel water valt, dan is er niets aan de hand en dan gaan we er weer een geweldige dag van maken a.s. zondag!!

Ik hoop echt dat de grond een beetje goed blijft. ik moet vrij laat in het programma crossen, dan is de grond al helemaal vertrapt als het zo nat is! O, en droog weer vind ik ook wel fijn eigenlijk...

MJ_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:16

patsmu schreef:
Iedereen al zin in EL?? Ik wel....Eindelijk weer crossen...

ja, veel zin!
En goede berichten van de organisatie over de bodem, dus we gaan ervoor!!

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:14

Jiska schreef:
Ik hoop echt dat de grond een beetje goed blijft. ik moet vrij laat in het programma crossen, dan is de grond al helemaal vertrapt als het zo nat is! O, en droog weer vind ik ook wel fijn eigenlijk...

Als we dan toch eisen gaan stellen aan het weer heb ik liever ook niet zoveel wind en een zonnetje zodat het een graad of 15 wordt.
Als ik zo de voorspellingen kijk gaat er toch wel wat water vallen

Marsieparsie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:19

Ik doe volgende week mee, klasse B-pony's... Ik ga morgen trainen bij Alice, dus de voorbereidingen zijn in ieder geval goed! Ik heb er superveel zin in...

AnneMieKe_89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:16

Jiska schreef:
AnneMieKe_89 schreef:
Vorig jaar had ik in Etten Leur mijn Z debuut.. gign alleen niet helemaal goed

mmm lekker motiverend haha!!
nou ja we zien het wel...

Haha nee joh!
Dat lag niet aan de wedstrijd, die doos van een pony zag gewoon wat aan een hele normale hindernis.
Het gaat vast wel goed! door de M vlieg je ook heen

Eventinggek

Re: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:46

IEDEREEN HEEL VEEL SUCCES!! *o/* hopelijk werkt t weer toch n beetje mee!

Ik heb er ook super veel zin in! Mijn relaxte skivakantie was voor mij leuk maar Pasjha is de draad effe heeeeelemaal kwijt en was de vorige week schijnbaar flink aan t hoesten gelukkig is het al bijna over en pakt hij weer goed aan met springen. Zal mij benieuwen hoe t dressuren zal gaan...

Wordt mijn eerste keer L, dus dat maakt alles nog spannender

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 18:14

Er is veel water gevallen bij ons. Ik ben heel benieuwd naar de boden, ook al hoeven wij volgende week pas.

sfranken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:32

Ben net in Etten Leur geweest. Het ligt er goed bij. Ik kan me niet voorstellen dat daar net zo veel water is gevallen als hier. Heb ook lekker in het zonnetje de cross kunnen lopen. Er zit maar 1 slechter stuk in. De bult en het pad erna, verder viel het mij 100 % mee. Dus morgen LEKKER CROSSEN!!!!!!

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 18:38

En het dressuur en springterrein, heb je dat ook gezien Sabine?

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:43

Iedereen héél véél succes morgen! Ik kom kijken!

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:02

succes iedereen!!
Wij wachten nog een weekje

GillyZidane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:52

succes iedereen,
mijn stagebegeleider heeft er 2 mee.. en zijn vader ook.. 2 x Z en 1x M..

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 19:57

de bodem ligt er inderdaad mooi bij. Hindernis 4 en voor de waterbak is het wat minder.
Vind het m en de l overigens wel zwaar staan, maargoed moet nog een beetje wennen aan de m crossen!

MvdB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:10

Ik ben er ook net geweest. Ik vond het leuke sprongen, op eentje na leken ze allemaal goed te doen!
Het springterrein was ook goed, ben niet bij de dressuurringen geweest.
Doe zelf trouwens niet mee hoor, liep met iemand mee.

Succes allemaal!

Sim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:32

Bodem is idd op 1 stukje na, goed te doen. Veel nieuwe hindernissen en het L staat idd pittig! Het M vind ik heel mooi staan. Alleen de Tankval..................die vind ik best spannend.
Het springparcours staat ook weer behoorlijk aan de maat, net als in Chaam. Er staat gewoon een B-parcours!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:36

Nou, ik ben ook net weer terug van Etten-Leur De cross ziet er goed uit. De grond is idd best wel goed behalve op dat pad na de bult (4abc) en een paar kleine stukjes na.

Ik moet wel effe zeggen dat ik wel n beetje van de tankval (8ab) schrok en dan dus de b hindernis: een greppel met een flinke opsprong erachter, dat de grond na hind. a aflopend is maakt het geheel nog moeilijker. Er is ook een alternatief voor b. Aangezien t mijn eerste L cross is en Pasjha niet helemaal toppie is ga ik denk ik maar voor t alternatief. Verder hoop ik dat ie zich niet blind gaat staren op die brug haha die stelt eigenlijk niet zo heel veel voor maar ze hebben zeker 500 m open veld vantevoren met als enig uitzicht die brug

Springterrein zag er ook goed uit, de grond van het dressuurterreinen heb ik niet echt bekeken maar is denk ik t zelfde als die van de springring.

Nou nog op tijd naar bed en dan morgen er vroeg uit

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:55

Vind alleen die opsprong pittig, rest stelde niet zo heel veel voor. Ja, en de waterbak is ook wel lastig met dat eiland erin. Weten jullie hoe het zit bij dat huisje/katapult? Welke is alternatief? Want eigenlijk is het huisje het makkelijkst en daar rijd je toch ook het mooist op aan? Of heb ik iets over het hoofd gezien? Jammer dat die gave afsprong (van de foto van Sim) er niet inzit!!

sfranken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 20:58

Ja, daar stond ik ook te kijken. Volgens mij mag je kiezen tussen boerderij of katapult. Dan is de keus snel gemaakt.

Scum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-06 21:00

Simmie schreef:
Het springparcours staat ook weer behoorlijk aan de maat, net als in Chaam. Er staat gewoon een B-parcours!

Het mag maximaal op 95 cm staan vanaf 1 april. Als jij morgen alvast protest aantekent hoef ik het de volgende week misschien niet meer te doen

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:04

oh, ik word helemaal nieuwschierig door jullie verhalen... Moet de L in het water ook over het eiland? En die ronde brug, is die verplicht in het L?

loez

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:05

Ik heb er ook zin in morgen Ik ga mee met Patsmu! Ben zeer benieuwd! En lekker optijd naar bed (zometeen dus )