Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantal_cs schreef:haha allemaal boekwurmpies hier.. ik dus echt niet. Tijdschriften zoals de Hoefslag en de Bit wel maar je zult me niet snel zien met een boek!
Ik heb vandaag overigens de punten gekregen van de wedstrijd afgelopen dinsdag! 161 en 151 pnt!
Weer een puntje erbij dus, we zijn nu al B+6! Volgensmij heeft Lucky door hoe het moet!
Simmie schreef:..., maar ook Donna Tart (De verborgen glimlach) ....
Soraya92 schreef:fjoew .. gelukt !!![]()
ik heb een chauffeur , schoorl here i come !![]()
missmuts schreef:Simmie schreef:..., maar ook Donna Tart (De verborgen glimlach) ....
Ik ben nu bezig in De verborgen geschiedenis..heerlijk! (bedoel je die trouwens niet ook?). Nu nog een goede instructeur vinden![]()
Simmie, hoe is het met de ontstekingen van Djinny?
viefdepief schreef:@ Scum, ik weet zo ook niet echt een tip.. Zal er over na gaan denken
Ik moet zo naar school, m'n rapport op gaan halen, en dan met een paar vriendinnen een picknick en een ontmoeting met de gevaarlijke Sambal van mij
Ben erg benieuwd wat ik voor m'n herkansingen heb gehaald!!
Laatst had mijn moeder op haar werk aan een collegaatje verteld dat Sam een poosje geleden helemaal in paniek was geraakt van een 4-span, na dit verhaal had de collega zoiets gezegd van, maar nu hebben jullie hem toch wel verkocht toch??
Whahaha als je ook al die verhalen hoort van ons rare beest, is het nog niet zo raar bedacht
Lielle schreef:dat is die nieuwe GPA, niet misselijk.