Ik denk in het M dat daphne erbij zit, die gaat de laatste tijd onwijs fijn.. In het L Anne inderdaad, die gaat ook lekker.. Verder niet zoveel een idee..
Jup, want ik zit 5 minuten van de dijk af.. Het is tot aan ermelo 5 kwartier voor mij en dan is het nog 10 minuten naar de A1, naar amsterdam en dan de A1 ben ik ook al 5 kwartier onderweg.. Maar als je rechtstreeks van de A7 komt zou ik wel via Amsterdam gaan.. Het is voor mij al 20 minuten zeker met trailer na de A7
maar ja.... veiligheid boven alles denk ik. Die Lelydijk vind ik zo ellendig, zeker met een trailer, want iedereen wil je voorbij, en voor je aan het eind bent ben je zo maar een paar keer lelijk gesneden
Super weer bar, ik ga weer even bekijken! Ik hoop echt dat het zondag met het weer te doen is, hebben hier weer zware windstoten voorspeld in het westen en moet de dijk over
Jup dat zie je ook, die bodem is top.. Wordt eerder de weg ernaar toe.. En ik hoop dat het morgen mee valt, dan schijnt er wel meer regen te komen vanuit het zuiden wat naar duitsland trekt. Hoop dat het jullie voor bij gaat.. Hier in Noord Holland plenst het al de hele dag
Wat een leuke combinatiehindernissen! Ziet er verder niet heel erg moeilijk uit, maar dat kan nog anders worden als ik hem morgen ga lopen. Wie gingen er morgenochtend ook de B verkennen?
annikavolder
Geplaatst: 01-11-13 15:56
Ziet er goed uit op de foto's! alleen die greppel in de B? vrees dat ik daar misschien ga stranden als hij een kijkerige bui heeft.....................
Bar
Geplaatst: 01-11-13 16:05
Hier dezelfde angst. In een goede bui kijkt ze nergens naar en in een slechte bui Haalt Mark de greppel niet eens. De lijn 5AB vonden wij ook best een lastige lijn.
Al met al een leuke cross met een paar lastige dingen. Hindernis 11 is trouwens een trakehner(tje). Zie je haast niet op de foto maar is ook bijna geen gat te zien eronder.
Lappie_Lap
Geplaatst: 01-11-13 16:44
Dank voor de foto's, ziet er leuk uit!
Waar ik eerst meer vreesde voor teveel rege ivm bodem, lijkt dat mee te vallen ... voorspellen ze weer stormachtige vlagerige wind wat ik weer niet zo fijn vibd voor de trailerrit
Heb hetzelfde LL inderdaad.. Ik beslis zaterdag avond of zondag vroeg of ik heen ga.. Zaterdag avond eerlijker voor eventuele andere starters nog.. Maar zondag morgen kan je het pas goed bekijken denk ik... Ik vrees vooral voor de lelystad dijk
CaKa
Geplaatst: 01-11-13 17:07
Even een vraagje voor de zekerheid: stel dat je op bijvoorbeeld 5B (de greppel) een weigering hebt. Moet je dan 5A ook opnieuw springen? Netzo als in een springparcour?