ik heb fijn gereden, dressuur ging niet zo fantastisch jammer genoeg, met springen foutloos en cross foutloos en binnen de tijd! Net buiten de prijzen. Volgend jaar maar M en flink aan de dressuur sleutelen want dat kan ontzettend verbeterd worden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna nog een keer cross gelopen, zag er goed uit voor de B. Mooi gebouwd, niet heel ingewikkeld vond ik. Parcours springen ging echt super fijn, ze trok super goed aan op alles, moest voor het eerst remmen.. Een fijn foutloos rondje. Toen keuren, hartslag van 60.. Losspringen voor de cross ging top! Ze heeft nog nooit zo hard gewild en zonder twijfelen over alles heen gegaan. Dat beloofde wat.. Nu hopen om dat vast te houden..
Met 2 keer een 8 en 4 keer een 7 kwam ik op 39,3 strafpunten uit
Op naar Bathmen.. Filmpje komt zo
AnkeVivaldi schreef:Lees later bij. Maar ik heb de hele dag gefotografeerd in Diepenheim. De L wat minder mooi want deed het vlug tussen het hindernisjury zijn door. Stond bij de b paarden en pony's en l pony's op het ijzer. Paar zijn niet goed gegaan met de focus helaas. Volgens mij barbara niet, sorry
niet gewoon gas geven en rijden. Bij 7 kwam ie verschrikkelijk terug van al de mensen die haaks op de hindernis stonden. Pakte hem wel goed. Toen bij 10 twee keer weigeren. Terwijl ik dacht dat ie juist daar niet zou kijken. Niet alert genoeg geweest. Daarna bij 13 wilde die bos niet in, tweede keer aanrijden wel gelukt. Dacht ik alles gehad te hebben trok ie ineens voor 16 weg naar links. Dacht dat gaat me niet gebeuren voor de finisch uitgebeld worden. Dus giga op de rem en hem letterlijk bijna uit stilstand erover. Pffff
Verder wel tevreden. Volgende keer dus gewoon we gas geven en niet miepen
_Jitske_ schreef:Lees veel goede verslagen, had ook al veel mensen gesproken in Diepenheim
Joki schreef:Jitske wat enorm veel pech. is jullie auto een grijze landrover?
Donkergroen/grijs inderdaad. Dan hoorde jij vast bij één van de trailers die langs kwam
van vandaag:
is toch ook al 21.
erbij, wat wil ik nog meer om een topdag te hebben?