[SGW] SGW Norg 7+8 september 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

riannhuh

Re: SGW Norg 7+8 september 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 07:35

komt vast wel weer Rosalie!

FF de uitgslag gecheckt, goed gereden Sarah!

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 08:27

mistid schreef:
Anne gefeliciteerd! Topper!

Pff ik heb me toch een spierpijn! Blijf vandaag de hele dag in bed

thanks!! :o ennuh! bewegen helpt tegen de spierpijn ;) dus hup uit je nest :j en lekker ontspannen bewegen ;) sterkte meid! wel veel (fysieke) pech dit jaar zeg!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 09:23

Inderdaad Mirthe uit je nest!
Rianne echt jammer dat je de doorgang hebt gemist, verder ging hij weer lekker :D

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-13 11:36

Ja hij deed weer goed zijn best, al vond ie het toch maar raar, al die extra waterbakken haha. Het liefst liep ie op het droge randje erlangs, en dat ie er doorheen moest GALOPPEREN vond ie nog gekker, hij draaft er het liefst doorheen.

Nu in Neede maar wat beter opletten :+ heb de regelementen even dorgekeken, idd geen verliespunten bij fout parcours. Die eerste 10 wp halen was geen probleem, maar om op 10 te blijven is een stuk lastiger blijkt maar weer :P

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 11:37

Ik wil nog wel even benadrukken dat ik de 2 wedstrijddagen niet alleen in het secretariaat heb gezeten. We hebben een goed team mensen die weten wat ze moeten doen en hoe het moet.
We zijn goed op elkaar ingespeeld en dat maakt het ook erg leuk om te doen.

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 16:21

Ibalia schreef:
Ik wil nog wel even benadrukken dat ik de 2 wedstrijddagen niet alleen in het secretariaat heb gezeten. We hebben een goed team mensen die weten wat ze moeten doen en hoe het moet.
We zijn goed op elkaar ingespeeld en dat maakt het ook erg leuk om te doen.

Dan moet je onze complimenten maar goed overbrengen aan allemaal! *\o/* Leuk om te horen dat jullie er plezier aan beleven! :j ondanks de regen was het inderdaad heel gezellig en dat heeft mede te maken met goede sfeer in de organisatie! _/-\o_

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:20

zo foto's maken met die regen en dan weer bewolkt en dan weer felle zon was nog best lastig! En ook nog voor het eerst met een nieuwe lens dus het resultaat is nog lang niet naar wens! maar ik heb ze toch op internet gezet. ik heb foto's gemaakt van de L paarden zondag tussen 1 en 3.
http://oypo.nl/gabywitteman

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 18:46

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 20:14

De SGW heeft ook een eigen Fb-dinges -:)
Het zou leuk zijn wanneer daar ook wat filmpjes en fotos op komen te staan dus als jullie daar ook wat zouden willen posten...

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:42

Nee Frits niet zo... :+
Afbeelding

Ohja verkeerde sprong, zo moest dat! :D
Afbeelding

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 06:55

Donderd wat heb jij een sterk paard!

Ik heb met een aantal gesproken. Gelukkig werd het droog en kon ik met de laarzen naar buiten.

Veel geleerd. Erg leuk. Was erg verbaasd dat er ruiters 3 uur voor gereden hadden!

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 07:15

Haha, 'oh zat hier een greppel' :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 07:56

Beetje laat maar hierbij nog mijn verslagen :D

Zaterdag met Ruby mee gereden in de B.
Ondanks dat ze mijn ''dressuurpaard'' is is dressuur op nieuwe locaties altijd vol spanning.
Echter had ze daar hier helemaal geen last van, heb een heerlijke ''brave'' proef neer kunnen zetten.
Was zelf erg tevreden en de jury ook: 202.

Ook bij het springen was ze voor haar doen erg relaxt, en o wat gaat ze dan stiekem fantastisch springen <3 Echt al mooi bukken etc. Parcours ging ook super fijn, helaas 1 foutje. Was mijn schuld :o

Daarna naar de da, ze had een hartslag van 56, dus keurig. En toen inrijden, nou de ontspanning was vanaf toen ver te zoeken :Y) Ze ging als een kanonskogel, dus alleen het lage boompje uit draf 3 keer gesprongen ofzo.

Toen mochten wij van start in de cross, als een hertje over 1 :D Beetje spannend op 2 en 3 maar vanaf 4 begon ze echt lekker voorwaarts te lopen en goed te springen! Na 9 vol gas over het pad; en toen kregen wij helaas een rode vlag omdat er een ongeluk was gebeurd op de laatste hindernis. Na ruim 30 minuten (die erg gezellig waren want alle kijkers die ik voorbij had gereden kwamen mij nu voorbij en kreeg eigenlijk van iedereen wel te horen dat ik zo'n mooi en leuk paard had :D En caro nogmaals bedankt!!!) mochten we weer verder, en de rest ging ook super! Uit eindelijk is er toch iets niet goed gegaan met de tijdswaarneming waardoor ik dikke strafpunten aangerekend heb gekregen terwijl ik niet of nauwelijks buiten de tijd was. Erg jammer. Anders had ik een 5de prijs gehad. Maar goed dit paard gaat toch puur voor de lol mee en dat hebben we zeker gehad!

Zondag met Beat mee gereden in de M.
Heel kort ingereden voor de dressuur want wat regende het hard! Een heerlijke ontspannen proef neer kunnen zetten. Dit resulteerde in 201 punten, en compliment van de jury :D

Toen door naar het springen; ik ben op een andere manier gaan rijden en wat springt ze dan HOOG :oo
En zo kwam ook ons foutje in het parcours: wel omhoog maar niet vooruit :Y) 1 balkje op de oxer van h 5.

Bij de da had ze een hartslag van 42 dus keurig.

Ik had van te voren gezegd dat ik in de cross maar tot h 11 zou gaan ivm de slechte bodem daarna. Nu hoorde ik echter bij de start dat h 12 er ook uit was gehaald. Dit maakte het voor mij heel anders daar ik daar nu gewoon kon stappen/draven omdat op dat stuk toch geen h meer stond. Maar goed eerst maar eens bij 11 zien te komen ;)

Ze ging echt super van start! Mooi gas geven, en goed tempo door. Ze kwam fantastisch over 4 en 5. En hield een super grond tempo. Echter kon ik mij niet meer herinneren wat 6 was waardoor ik te hard en te veel binnendoor opeens vol met mn smoel op de coffin stond :Y). Opnieuw aangereden en de rest van de cross uit het boekje. Super trots, dit hadden we echt even nodig! En voor mij voelde het als foutloos omdat de fout echt een uit de bocht vlieg actie was en volkomen mijn fout haha.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:21

Toppie Saar :D :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:32

Super Saar! Mam zei al dat je bij de coffin zo binnendoor kwam, net alsof je hem niet had gezien!

ientie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:35

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 09:58

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 10:35

Haha gave foto van mij!! Ze dacht dat de picknicktafel een meter hoger was volgens mij ;)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:27

Hihi dat is inderdaad een ruige foto! :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 14:06

ahhhhhhhhhhhhh wat lief mistid!!! echt super stoer!!!! hadden jullie een jack russel mee? die viel mij bijna aan direct na deze hindernis ;) gelukkig had breeze er niet zoveel aandacht voor :P

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:23

Evony: jammer dat je het niet gemeld hebt bij ons. Je hebt een half uur na het bekend maken van de uitslag om protest aan te tekenen. Dan hadden we misschien nog iets voor je kunnen doen..volgende keer wel even doen!

Iedereen bedankt voor het plaatsen van de filmpjes en fotos op de fb-pagina van de SGW. Zelf hebben we weinig van de cross kunnen zien en zo kunnen we nog even nagenieten..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 15:37

Ibalia: klopt hoor! Ik zat er alleen mee dat de uitslag even op zich liet wachten. Daarnaast moest ik 45 minuten terug rijden, paardlief rijden die de volgende dag mee moest en de auto nog inpakken. Dus ik had er bewust voor gekozen dat het fout kon gaan. Vond het wel jammer maar goed voor mij voelt het toch als een overwinning dat je een probleem dressuurpaard koopt, die bijna overlijdt aan koliek, en je dan nog zo veel plezier kan hebben met zijn tweeën :D

edit: verder vond ik het trouwens een top wedstrijd! Jammer van het weer maar super opgelost door de tijd en hindernissen er uit te halen _/-\o_

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:12

Ik vond het ook super dat het publiek zo enthousiast was! Bij de waterbak werd er constant geapplaudisseerd. Was ook een meisje dat zaterdag op haar kont in de waterbak zat en toen ze naast haar pony naar de manege liep een enorm applaus kreeg. Dat is toch mooi :D

Horsemaniac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 17:45

bvw schreef:
Ik vond het ook super dat het publiek zo enthousiast was! Bij de waterbak werd er constant geapplaudisseerd. Was ook een meisje dat zaterdag op haar kont in de waterbak zat en toen ze naast haar pony naar de manege liep een enorm applaus kreeg. Dat is toch mooi :D

Zeker weten bvw! was echt SUPER leuk om daar langs te rijden! maar dat vond ik ook al in Westerbork! Toch leuk de waterbak in de buurt van de finish/manege en enthousiast publiek wat klapt en juicht! *\o/* geeft mij altijd een beetje het gevoel van Boekelo sfeer :o ach ja: iedere gek zijn gebrek :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:36

Anne nee ik heb de foto's niet gemaakt! Stond op internet