Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
valerie2012 schreef:madelein schreef:Dat is een beetje ver voor mij voor een training, jammer!
ik ga naar Biddinghuizen met me paardje hoor voor training. Te wel ik in utrecht woon.
madelein schreef:Ja voor mij ook. Snap je geloof ik niet helemaal...
Ik vind Overijssel gewoon echt te ver. Is bijna 2.5 uur rijden voor mij. Maakt dan toch niet uit of iemand anders wel zo ver wil rijden? Ik zie het zelf niet zitten voor een training.

marije1987 schreef:Hoi Bokkers!
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn hier die een 4 jarig paard hebben en daarmee willen gaan crossen dit jaar? Wat voor paard/pony hebben jullie (afstamming)? Wat doen jullie qua voorbereiding, wat hebben jullie al gedaan/geoefend en wat staat er nog op de planning? Welke SGW, oefencrossen of lessen staan gepland, etc. Lijkt me leuk om hier over te kletsen!
Groetjes,
Marije
zoals springen over boomstammen door plassen onder Bruggen over Bruggen enz.

__Rianne schreef:Iedereen moet zelf weten hoever die wil reizen voor een crosstraining..biddinghuizen heb ik een keer gedaan maar veel verder zou ik ook niet doen.
Snap je heel goed hoor Madelein!
Irene: Jammer! Wij hebben verder ook echt jonge/groene paarden hoor.. maar jij weet natuurlijk het best hoever je bent.
Idd mega weinig water, echt heel jammer...
__Rianne schreef:Iedereen moet zelf weten hoever die wil reizen voor een crosstraining..biddinghuizen heb ik een keer gedaan maar veel verder zou ik ook niet doen.
Snap je heel goed hoor Madelein!
Irene: Jammer! Wij hebben verder ook echt jonge/groene paarden hoor.. maar jij weet natuurlijk het best hoever je bent.
Idd mega weinig water, echt heel jammer...

__Rianne schreef:Vind t paard nu nog te groen om naar biddinghuizen te gaan.. Tis 1.5 uur rijden en dan wil ik wel wa meer dan alleen wat boompjes en simpele hindernissen. We hebben hier in de buurt voorlopig nog genoeg te trainen.. Mn instructrice/waar ik op stal sta greft ook crosstrainingen ook bij htc enzo dus eerst hier lekker trainen. Als we wat verder zijn is het misschien wel keer een idee om ergens met een groepje te trainen.