[SGW] [HK] 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

madelein

Re: 4 jarige cross-toppers (in spe)!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:20

Waar is dat Rianne? Overijssel?

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 20:30

Ja in overrijssel idd!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 07:28

Dat is een beetje ver voor mij voor een training, jammer!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 09:37

madelein schreef:

ik ga naar Biddinghuizen met me paardje hoor voor training. Te wel ik in utrecht woon.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:02

valerie2012 schreef:
madelein schreef:

ik ga naar Biddinghuizen met me paardje hoor voor training. Te wel ik in utrecht woon.

Ik ga ook naar biddinghuizen, en ik woon vlakbij Schiphol. Dus ook ver weg, maar Overijssel is echt de andere kant van het land...

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:09

madelein voor mij is Biddinghuizen iets van ander half uur rijden met auto en trailer. Of miss 2 uur maar daar traint ook kennis van mijn.

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:12

Ja voor mij ook. Snap je geloof ik niet helemaal...
Ik vind Overijssel gewoon echt te ver. Is bijna 2.5 uur rijden voor mij. Maakt dan toch niet uit of iemand anders wel zo ver wil rijden? Ik zie het zelf niet zitten voor een training.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:14

madelein schreef:
Ja voor mij ook. Snap je geloof ik niet helemaal...
Ik vind Overijssel gewoon echt te ver. Is bijna 2.5 uur rijden voor mij. Maakt dan toch niet uit of iemand anders wel zo ver wil rijden? Ik zie het zelf niet zitten voor een training.

iedereen eigen mening en ik rij zelf niet want mag geen auto rijden. Mijn pa rijd altijd voor mijn en hem maakt niets uit.

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:01

Benzine is duur!!!! En tijd kost geld.....

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:02

middag!

pff ik zou voor een training ook echt niet zo ver rijden :oo
Al zijn we in twente redelijk verwend met alle wedstrijden en trainingsmogelijkheden.

Rianne, ik en paard zijn er echt nog niet klaar voor, anders was ik zeker mee gegaan. wat een leuke foto's. echt weinig water in de waterbak trouwens!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:21

anne3000 schreef:
Benzine is duur!!!! En tijd kost geld.....

Haha mijn idee! En vind het tegenover m'n paard ook niet zo eerlijk om hem 5 uur op de trailer te zetten voor een training...

LisaaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:25

marije1987 schreef:
Hoi Bokkers!

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn hier die een 4 jarig paard hebben en daarmee willen gaan crossen dit jaar? Wat voor paard/pony hebben jullie (afstamming)? Wat doen jullie qua voorbereiding, wat hebben jullie al gedaan/geoefend en wat staat er nog op de planning? Welke SGW, oefencrossen of lessen staan gepland, etc. Lijkt me leuk om hier over te kletsen! :)

Groetjes,
Marije

Hoi ik heb 2 verzorgpaarden en 1tje daarvan (Lariskah) daar cross ik mee :)
Ik doe dit al 3 jaar hij is 5 dus ik doe dat al van z'n 2 jaartjes hij is nog niet op wedstrijd geweest aardige komt nog we berijden ons helemaal voor wat wij doen is in het bos rond de stal vanalle dingen :) zoals springen over boomstammen door plassen onder Bruggen over Bruggen enz. :)

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:36

Ik lees het ff niet goed denk ik.

Je rijd 2 paarden? En 1 daarvan cross je mee, maar geen wedstrijden alleen boomstammen en dat al sinds zijn 2e jaar? hahaha

LisaaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 11:40

Nee sorry type fout sinds 2 jaar rijd ik cross met hem :)
En waarom hahaha?

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 14:06

omdat ik het grappig vond:D

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:29

Iedereen moet zelf weten hoever die wil reizen voor een crosstraining..biddinghuizen heb ik een keer gedaan maar veel verder zou ik ook niet doen.
Snap je heel goed hoor Madelein!

Irene: Jammer! Wij hebben verder ook echt jonge/groene paarden hoor.. maar jij weet natuurlijk het best hoever je bent. :)
Idd mega weinig water, echt heel jammer...

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:33

__Rianne schreef:
Iedereen moet zelf weten hoever die wil reizen voor een crosstraining..biddinghuizen heb ik een keer gedaan maar veel verder zou ik ook niet doen.

Irene: Jammer! Wij hebben verder ook echt jonge/groene paarden hoor.. maar jij weet natuurlijk het best hoever je bent. :)

Misschien een keer iets met een groep plannen in biddinghuizen? Redelijk centraal voor iedereen?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 18:41

__Rianne schreef:

ik vind Biddinghuizen leuk om daar te trainen van wat ik gezien heb. En hoe les geven woord vond ook goed les krijgen. En het is even duur als moordrecht. En ik woord gereden door me pa dus vind niet zo erg om voor trainen ander uur tot 2 uur in auto te zitten. Ik vind ook best mooi trein. Ik ga binnen kort weer mee met die kennis die daar training krijgt. EN die woont bij mijn in buurt en die rijd elke training die doet zo lang. Dat paard is dan wel stuk ouder dan mijn maar toch.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:44

Vind t paard nu nog te groen om naar biddinghuizen te gaan.. Tis 1.5 uur rijden en dan wil ik wel wa meer dan alleen wat boompjes en simpele hindernissen. We hebben hier in de buurt voorlopig nog genoeg te trainen.. Mn instructrice/waar ik op stal sta greft ook crosstrainingen ook bij htc enzo dus eerst hier lekker trainen. Als we wat verder zijn is het misschien wel keer een idee om ergens met een groepje te trainen.:)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 19:52

__Rianne schreef:
Vind t paard nu nog te groen om naar biddinghuizen te gaan.. Tis 1.5 uur rijden en dan wil ik wel wa meer dan alleen wat boompjes en simpele hindernissen. We hebben hier in de buurt voorlopig nog genoeg te trainen.. Mn instructrice/waar ik op stal sta greft ook crosstrainingen ook bij htc enzo dus eerst hier lekker trainen. Als we wat verder zijn is het misschien wel keer een idee om ergens met een groepje te trainen.:)

mijn is ook nog best groen hoor alleen gaat als we trailer hebben vaak op de trailer. En sowieso waar ze vandaan komt werd ze als naar land werd gebracht of werd gehaald ging dat altijd met met 2 paards vrachtwagen. voor mijn is ook 1 half tot 2 uur rijden. Maar mijn instructrice is allen voor dressuur en spring ga miss bij club doen als groep is waar ik kan met me paardje. En dat is man maar geen boom stamen hebben hier in buurt of moet ergens naar bos. We hebben wel strandje waar in water kunnen.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:25

Oja maar zoals madelein al zei..iedereen bepaald voor zich hoever die wil rijden voor een training. Als jij twee uur wil rijden is dat prima natuurlijk maar voor mij en mijn paard zijn de crossterreinen hier in decbuurt nu voldoende.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:28

__Rianne schreef:
Oja maar zoals madelein al zei..iedereen bepaald voor zich hoever die wil rijden voor een training. Als jij twee uur wil rijden is dat prima natuurlijk maar voor mij en mijn paard zijn de crossterreinen hier in decbuurt nu voldoende.

Ik zeg toch ook niet dat ik daar wat tegen heb.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 20:49

Oh dan heb ik je verhaal verkeerd begrepen..sorry!

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:14

Klinkt leuk! Ik ga even google waar biddinghuize ligt

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 22:16

anne3000 schreef:
Klinkt leuk! Ik ga even google waar biddinghuize ligt

Uur en 40 min.