Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_E_ schreef:Ik wil ook nog even een training doen voor Ermelo. Hebben ze bij Bronsveld eigenlijk ook trakheners? Ik ben vorig jaar wel een keer wezen trainen, maar heb me toen vooral bezig gehouden met de kleinere sprongetjes.
Jammer dat de data voor juni nog niet bekend is, maar zal vast binnenkort wel gemaild worden.
Oh, en er staan een hoop brandnetels bij de op/af sprongen bij de ingang

Stiekem wel beetje trots Loetie84 schreef:_E_ schreef:Ik wil ook nog even een training doen voor Ermelo. Hebben ze bij Bronsveld eigenlijk ook trakheners? Ik ben vorig jaar wel een keer wezen trainen, maar heb me toen vooral bezig gehouden met de kleinere sprongetjes.
Jammer dat de data voor juni nog niet bekend is, maar zal vast binnenkort wel gemaild worden.
Als je trakheners wilt oefenen vind ik dit terrein niet het meest geschikt. De trakhener die er ligt is gelijk eentje van aanzienlijk formaat. Denk heftiger dan die in Ermelo. Vind ik die in Ede, Hernen, Diepenheim of Biddinghuizen vriendelijker.
nous het is maar wat je klein noemt 80 cm ofzo.. Slootjes kan je er ook goed oefenen zijn er 3