Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

AnkeVivaldi schreef:Marijke jij kent ook echt iedereen hè, drukke sociale dag die sgw's zo haha
Maar komt denk ik omdat Geert en ik al een jaar of 11 sgw's rijden, veel trainingen mee doen, nog wel eens vrijwilligen, en het leuk vinden om te kletsen en nieuwe mensen te ontmoeten
Evony schreef:Anke: bereid je er maar alvast op voor haha! Hoe meer sgw's gaat rijden hoe meer tijd je nodig hebt op een wedstrijd om gezellig met iedereen te kletsen.
SGW mensen zijn de leukste, en ik hou dan zelf ook echt van de sfeer die er heerst op de wedstrijden! En vind het heerlijk om de meeste mensen weer te zien.
echt waar 
muts_marijke schreef:Evony schreef:Anke: bereid je er maar alvast op voor haha! Hoe meer sgw's gaat rijden hoe meer tijd je nodig hebt op een wedstrijd om gezellig met iedereen te kletsen.
SGW mensen zijn de leukste, en ik hou dan zelf ook echt van de sfeer die er heerst op de wedstrijden! En vind het heerlijk om de meeste mensen weer te zien.
![]()
![]()
echt waar
Tenzij je er voor open staat....