. Als ik vroeg weg moet voor een wedstrijd dan vlecht ik s avonds alvast in. 's Ochtends kan je dan evt een knotje opnieuw maken als dat nodig is maar het blijft vaak gewoon goed zitten. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janneke_w schreef:Dank je wel Nimber!
Ik rijd inderdaad weer mee met Boeh!
Hij heeft de hele zwangerschap van mij ook weinig gedaan, dus dit is een mooi moment om weer een eerste x op pad te gaan!
Ik zal de groeten van je doen aan mijn broer, hij zal er ook wel zijn zondag! Inge rijdt ook mee!
Hoe is t bij jullie?
en de dappere Boeh-man voorop 
AnkeVivaldi schreef:MissBay schreef:ik zou eigenlijk met een vriendin gaan rijden en zij wilde liever B-groen. maar, haar paard is geblesseerd en ik heb mijn inschrijving niet tijdig omgezet. nouja, we springen nu indoor B, dus of het nu 70 of 80 cm is... het maakt ons niet echt uit. is het verschil tussen B-groen en B heel groot? dat wil zeggen; zijn het echt andere hindernissen of is het alleen die tien centimeter?
Ooh oké vandaar!! Geen idee eigenlijk. Volgens mij halen heel veel hindernissen de 70 en 80 cm nieteens maar dat kan ik me ook verbeelden. Heb er nog nooit meegereden namelijk.

maak ik me niet zo druk om
alleen die binnenbak, die wel
die hindernissen niet, maar een paard met een binnenbak trauma is niet wat
.
Dan hou ik onze logeerpartij en buitenrit te goed, Marijke