[SGW] SGW Diepenheim verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 12:49

Balen SGWuppie! Heb je al een reactie op je mail gekregen? Ik ga er zo ook een sturen.

@ Rox_Basil: Als ik het op de wedstrijd bij de uitslagen had gezien had ik ook geen protest aangetekend omdat ik geen bezwaar maak tegen het rekenen van twee weigeringen. Toen ik het later thuis zag dacht ik ook alleen maar "Oh, ze hebben twee weigeringen op het water gerekend. Oeps, dan ben ik doorgereden na de vierde." Alleen had ik het tijdens de cross al moeten weten om tijdig te kunnen stoppen.
Op de tussenuitslagen zag ik wel dat bij mijn naam geen HC stond, en bij andere namen wel. Dat ben ik wezen melden bij het secretariaat en die zeiden dat het op de einduitslag wel goed stond. (stond uiteindelijk ook goed op de einduitslag)
Dat heb ik vorig jaar namelijk meegemaakt. Ik kreeg een brief van de KNHS met een waarschuwing dat ik in een te lage klasse gestart was. Maar ik was HC gestart en had gelukkig nog een kopie van de startcoupon waarop dat goed stond ingevuld. Die heb ik opgestuurd naar de KNHS en "Nou vooruit dan, maar de volgende keer moet je zelf controleren of het goed op de uitslagen staat. En vanaf volgend jaar moet je het sowieso op de uitslagenlijst controleren omdat we dan niet meer met startcoupons werken.".

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 17:51

Ook voor mij een brief na het doorrijden na 4 weigeringen terwijl ik netjes gestopt ben en nog rustig langs 16 en 17 en de finish opgeSTAPT ben ;) ook maar eens een belletje er achteraan doen morgen. Stop je met goede wil en ik baalde al zo erg omdat we niet eens rond zijn gekomen dit seizoen.. krijg ik nog even een trap na..

Ook niet op de prijsuitreiking gewacht, logisch want ik was nummer 3 van de B paarden, dan ga ik als ik uitgesloten ben niet nog even op de prijsuitreiking wachten..

Loetie84

Re: SGW Diepenheim verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:25

KNHS is dus lekker bezig geweest deze week!
Maar een onterechte brief is wel heel vervelend... Ik kreeg er 1 na maarsbergen. En het is echt een heel gedoe om je gelijk te.halen. Ze nemen iig geen genoegen met jouw verklaring alleen, is mijn persoonlijke ervaring. Ik.had het zelfs 'zwart op wit' in de mail, maar ik had toch écht een schriftelijke verklaring van het secretariaat voor nodig!

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:28

@eline: wij hebben vrijwillige opgave genoteerd bij jou, dit vroeg ik nog toen je moest afstappen in de bosjes. Als je op 16 en 17 niet gesprongen hebt lijkt mij die brief toch onterecht....

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 18:43

Ik had ook een onterechte brief in de bus, meteen gebeld naar de knhs, die hebben het gecheckt bij de organisatie en de waarschuwing is ingetrokken :) .

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:25

Wat had jij "verkeerd gedaan" Eef_Bam?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 20:57

Ik zou doorgereden zijn, maar was er gewoon netjes uit gegaan.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:11

weule schreef:
@eline: wij hebben vrijwillige opgave genoteerd bij jou, dit vroeg ik nog toen je moest afstappen in de bosjes. Als je op 16 en 17 niet gesprongen hebt lijkt mij die brief toch onterecht....

Dan is dat iig te bevestigen door een.hindernisjury, en zal die waarschuwing ook gewoon ingetrokken.worden lijkt me! Maar fijn is het niet!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:12

Eef_Bam schreef:
Ik zou doorgereden zijn, maar was er gewoon netjes uit gegaan.

Jij deed mee in t M toch?

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 21:35

:j .

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-12 22:19

Heb jou niet op de film, dus je bent niet langs mij geweest op h22... Dus lijkt me idd een onterechte brief dan.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:20

Vorig jaar meen ik me te herinneren dat er ook al enkele onterechte brieven door de knhs waren uitgedeeld. Rowo (Mandy) was vorig jaar ook eruit op het water, kwam na mij over de finish gestapt, was vanaf het water naar de finish gestapt en kreeg ook al een brief..