Wij zijn ook onderweg hier heeft het vannacht behoorlijk geregend.. Hoop dat t daar nog een beetje te doen is.. Neem aan dat de dressuur ook op gras is? Iedereen heel veel succes vandaag iig!
Ik ben alweer thuis. Een foutloos en snel springparcours. Alleen gevallen met het losrijden voor de cross. Mocht nog starten, maar mijn voet hield het echt niet.
Baal er flink van, maar gelukkig heeft mijn paard niets
Fijn van je springparcours maar wat balen dat je gevallen bent met het losrijden en dat je zo'n last hebt van je voet! Hopelijk herstel je snel. Wij gaan zo die kant op om te lopen, ik hoop dat de bodem meevalt!
foutloze BB cross , nu volgend jaar gewoon B starten. terrein was bij ons nog goed op een bospad na, maar die was toen ik moest nog wel redelijk te doen. heeft iemand toevallig een foto gemaakt? was startnummer 10, met een voskleurige pony
@maximiliano; van boven droog gebleven. Springparcours ligt er netjes bij. De paden op de akkers liggen er goed bij. Het stukje voor de eerste afsprong is modder, de afsprong zelf boven op en landing is goed. In het bos gingen de pony's er redelijk diep in. Hopelijk gaan ze vanavond hun best nog doen om dat weer wat steviger te krijgen. De val is een modderplas, maar wel met bodem. Als je hem ziet, ziet het er bar en boos uit, maar de pony's gingen er goed doorheen. Ik zou er geen probleem mee hebben als we daar de L/M hindernis zouden mogen, daar is de bodem goed en die hindernis is ook voor de B paarden goed te doen. En dan door naar de laatste hindernis, dat hebben ze zo echt heel netjes opgelost! Alle hindernissen lagen er super netjes bij en de afzet en landing waren over het algemeen gewoon goed. Op de achterste akker kun je ze ook goed laten doorgalopperen, daar is de bodem top! Ik heb alle vertrouwen in de organisatie dat ze er alles aan doen om de bodem zo optimaal mogelijk te krijgen. Op naar morgen! Als jullie ons herkennen; groot donker paard, felblauw dekje/shirt, spreek ons aan! Mijn zus is er wrs ook bij; sussie85 op bokt. Iedereen die ook morgen mag; heel veel succes en vooral plezier!
Hopelijk heeft iedereen die vandaag heeft gereden een leuke dag gehad!
lautje1996
Geplaatst: 20-10-12 17:08
De bodem was behalve voor de afsprong en voor de heggen prima te doen. Genoeg grip. Volgens mij is doe afsprong ook niet voor de L/M paarden dua die hebben daar geen last van. Het was een leuke cross!
Ik moet me helaas toch afmelden. Ben vannacht van de koorts wakker geworden maar had gehoopt dat ik me in de loop van de dag wat beter zou voelen. Helaas alleen maar slechter dus dat word niks.
Hier echt een fijne dag gehad. Springparcours erg voorzichtig gereden, had 1 balk en de cross 3 weigeringen maar rond gekomen en daar ging het me om. Ik heb geen ijzers dus extra opgelet. Helaas keken we beide bij hindernis 1 naar mensen die naast de sprong liepen (was bang dat ze me niet zagen) dus ze stopte. De waterbak besloot ze toch eerste even tot het midden te kijken hoe diep het was en ging daarna vrolijk verder. Sprong in val was een rotding daar moest ik echt even haar vertrouwen goed krijgen.
@ Vivre thanx voor je verslag!! Maar de achterste akkers top?? Zitten de laatste hindernissen er wel in dan??? Hoop het! Hoe langer de cross hoe leuker
@ Lau wezen toeschouwen?! Succes morge in DH!
Vivre
Geplaatst: 20-10-12 19:54
Nee met de achterste akker bedoel ik die bij de afsprongen, dus na het sprokkelhout en voor de dubbel. Dus niet de laatste, maar die na het 1e bos. Snap je het nog?