Hihi. Inderdaad niet erg prettig maar we kennen er vast genoeg die daar lopen. Moet een voorlezer te vinden zijn lijkt mij!Roxxiejj: Nitro weer helemaal fit dus?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hihi. Inderdaad niet erg prettig maar we kennen er vast genoeg die daar lopen. Moet een voorlezer te vinden zijn lijkt mij!

haha! AnkeVivaldi schreef:Loetie: Haha ja Lotte gaat wat voorwaartser rijden, wie weet lukt het danHihi. Inderdaad niet erg prettig maar we kennen er vast genoeg die daar lopen. Moet een voorlezer te vinden zijn lijkt mij!
Roxxiejj: Nitro weer helemaal fit dus?
hij rent zich opeens een ongeluk in de wei, zo gek als een deur. Dus ik verwacht in Diepenheim geen problemen 
Ik kom ook!!! weule schreef:[/quote]bodem was eigenlijk gewoon heel goed, alleen tussen 2 en 3 iets nat (niet bij de sprong) en tussen 3 en 4 in de bocht.. Verder gewoon droog/goed. ben overal geweest met de tractor, en ook met de auto konden ze overal goed rijden. dus voorzie geen enkel probleem
helaas niet met elke auto
. Morgen nog weer zo'n dag en dan moet het klaar zijn._Liez schreef:Hoelang zou de cross verkennen te voet ongeveer duren?
Is het een heel eind lopen van de finish naar de parkeerplaats?
Anoukspitzen schreef:Ik verken altijd heen en terug zeg maar. Dan hoef je niet van de finish terug te lopen naar het hoofdterrein, maar loop je de cross nog een keer verkeerd om. Heb ik de cross meteen 2 keer gelopen.
). Dat is zeker een kwartier lopen, ohz red je het misschien in 10 minuten maar mijn staptempo ligt wat lager.