Mister T schreef:Maar het parcour klinkt goed! Ik blijf het ook fijn vinden dat het zo vrijblijvend is en je keuze heb tussen moeilijk/makkelijk of hindernis kunt overslaan!
Was van het weekend in Doorn voor oefen SGW, maar dat viel een beetje tegen qua omgang met 'regels'!
Voordeel van een 'niet soepele' oefencross vind ik dat je gewoon MOET! Je hebt geen keus, je moet er overheen... Kun je ook niet twijfelen of je het wel of niet gaat doen en sla je ook niet te makkelijk een wat moeilijkere hindernis over. Ik keek even de uitslagen van de tripalon op bussloo, maar daar waren mensen die echt 80% van de hindernissen over hadden geslagen! Waarom doe je dan mee??
Wel vind ik het fijn dat er vaak doorgereden mag worden na 3 of (totaal) 4 weigeringen of na een val. Zo kun je toch je (oefen)cross op een fijne manier afsluiten. Maar zorg dan dat je niemand in de weg rijd...
Ik hou mijn hart ook wel vast voor broekland hoor wat daar de cross in gaat en vooral hoe
.
Ik ben ook wel eens kapot na het sporten! Al zou het eigenlijk niet zo mogen zijn halverwege al...
natijd mijn filmpje na gekeken en het was duidelijk te zien dat het stap was maar heb er verder niks mee gedaan, dat was wel jammer.