Ik heb me trouwens vergist. Het is 2 uur zonder trailer. Met trailer dus dik 2 1/2 uur. Half 10 daar is half 8 thuis weg. Valt me nog mee. Heb wel eens vroeger op moeten staan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mistid schreef:Uit het reglementCitaat:Artikel Artikel 312 - Algemeen
4 a. De tijd tussen de starttijd van het springparcours en de starttijd van de cross-country ligt tussen minimaal 15 en maximaal 30 minuten. Hierbij wordt rekening gehouden met de afstand tussen het springparcours en de start van de cross-country.
heb dat zelfs ook geopperd, maar ik heb er persoonlijk geen last van indien het zo zou blijven...
!
. Hoe wordt het gedaan met het springen en de cross ombouwen? Nu zit er tussen de laatste starter van de L en de eerste starter van de B 3 minuten tijd, net zoals het er de hele tijd tussen zit. Gaat de cross over hele andere hindernissen en kan het springen zo snel verlaagd worden, of zijn jullie dat vergeten te verwerken?
en wat een verbetering in de startlijst in zo'n korte tijd!
Nog 1 klein puntje (of lees ik er nu overheen?) hoeveel tijd zit er tussen springen en cross? Dat vind ik ook wel handig om te weten ivm losrijden voor het springen en wel of niet moeten haasten bij de DA.
(11 en 3 uur), dus mooi de tijd om tussendoor te gaan ouwehoeren met Lotte en Anouk