Dat eilandje in het water was vorig jaar ook pas vanaf het M. Veel paarden zag ik daar hoog over gaan dus allemaal goed achterover zitten anders heb je nat pak . Als je eenmaal op het eiland bent gaan ze over het algemeen simpel door. Die van mij heeft vorig jaar in training de dikke boom en eiland gedaan. Was goed te doen alleen die sprong ook mega.
Die deed Vossie ook heel simpel (die hele lijn, dikke boom, eilandje, uilensprong). Alleen hij sprong er ook heel groot af, want ja, misschien kan je wel over dat water heen springen
Ik kom alleen op zaterdagmiddag. Moet 's ochtend eerst zadels passen met mn paardje in Groningen Dus foto's zullen worden gemaakt vanaf eind B paarden denk ik
Mocht niet eerder dressuren helaas, word weer ouderwets vroeg opstaan dus. Vind twee uur tussen dressuur en springen toch te kort om dan ook nog de cross te verkennen.
Als je echt 2 uur over hebt (dwz dat je de tijd voor het afzadelen na de dressuur en het opzadelen/omkleden voor het springen/de cross niet meetelt) red je het. Gaat de opzadeltijd nog van die 2 uur af zou ik het persoonlijk ook erg krap vinden. Springen loopt vaak in en er moet niks tegen zitten anders kom je tijd te kort.
op de vernieuwde routekaart lijkt het eilandje niet te worden gebruikt
xSiep
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-12 09:49
Dat is inderdaad wel een beetje krap Stephanie! Ik kan ook niet ertussen verkennen en ervoor wordt wel heel vroeg, dus ik ga zaterdag. Dan ging ik toch al heen om te kijken. Is dat geen optie voor jou?
AntheaV
Geplaatst: 17-04-12 09:52
bvw schreef:
dat zou jammer zijn! Ik ga ook gelijk even de nieuwe kaart bekijken
xSiep
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-12 09:53
bvw schreef:
Nee idd! Wat jammer! Dat ukkie is wel heel smal Nog even oefenen op smalletjes dus