[SGW] Bronsveld crossterrein Lelystad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:45

Evony schreef:
Leuk :D
Alice doet van half 10 tot half 12 der eigen paarden
Aansluitend daaraan is er elk uur een les, de laatste begint om 16:30
In de les daarvoor zitten iig 2 bokkers haha, ik en nog een meisje van het sgw hk topic.

De laatste les ga ik dan niet redden en ik vrees dat ik daarvoor ook al iets eerder weg moet. Heb nog een feestje waar ik heen ga namelijk.
En in de tijd dat zij haar eigen paarden doet ben ik al bezig om de mijne grotendeels netjes te wassen.. volgende dag wedstrijd, in die ochtend nog een keer maar die is echt niet in 1x schoon. :=

_Noor schreef:
Mooie foto's Cynn, dank je! <3

Graag gedaan!

Bob1976

Re: Bronsveld crossterrein Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 11:50

Leuk, ik ga ook zaterdag (half 12) lessen bij Alice.... Spannend!

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 16:54

Mooie foto's weer Cyn!

Ondertussen wacht ik gewoon rustig af... O:)

(Ahum: :):) :)) :# :x ;) := )

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:56

Haha Marieke de rest doe ik vanavond :P
Heb het vrij druk en soms wil ik ook ff rustig zitten, vooral nu ik griep heb.

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 17:07

Doe maar rustig aan! :P

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:29

Voel je je nog steeds beroerd Cynn? Ik had gehoopt fotos van mijn kleine bruine vriend te zien, maar helaas. Begrijpelijk hoor... Echt rotwerk om te doen.

Laat je nog even weten hoe wat qua nabestellen?

Femzjje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:43

Ik zou er ook graag een paar willen nabestellen!! :D

Eefiesvenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:57

Ik meld me even! Ik heb heerlijk gecrosst vandaag bij Bronsveld en ben erg benieuwd naar de foto's die Cynn gemaakt heeft! Maar wat een gaaf terrein zeg, jammer dat het zo ver weg is!

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:49

Eefiesvenna, zat jij in de tweede groep? Met de snelle fjord (en de oudere heer?). Dan heb ik een fotootje van jou. PB me even je mailadres, dan stuur ik 'm.

Eefiesvenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:03

Ja dat was ik! Ik ben benieuwd!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:19

Ik rij volgende week dinsdag (dus niet as, maar de 17e) mee :D

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:24

Nou het was weer erg leuk vandaag! *\o/*

Veel verschillende combinaties gezien, vond het persoonlijk alleen erg jammer dat de eerste paar groepen iedere keer hetzelfde rondje deden, terwijl er nog veel meer (ook voor dat niveau) op het terrein stond. := Als fotograaf heb je een bepaalde hindernis ook na zoveel keer wel gezien.. dus ging ook een paar keer even zitten en gewoon echt 'kijken' en ondertussen kletsen met stalgenoten en andere opkomst.
Voor mijn gevoel dus weinig foto's gemaakt (lees: over de 700 stuks) vergeleken met toen bvb Chantal en uh.. naam vergeten, op het terrein les gaf..

Foto's ben ik nu aan het overzetten, maar ik ga er nog even niks mee doen. Net feestje gehad, zo m'n bedje in met het verbrande lijfie dus slapen zal ook wel moeilijk gaan.. en dan morgen zelf wedstrijd.. Dus de foto's moeten maar even wachten, en daarnaast moet ik ook nog van een vorige les enkele foto's nog doen. Die heb ik wel al bijna klaar, dus dat is geen werk meer te noemen, maar dus niet schrikken als die eerst nog even voorbij komen oké :') ?

Jetske schreef:
Ik rij volgende week dinsdag (dus niet as, maar de 17e) mee :D

Gezellig! Vanaf eind volgende week sta ik er écht bij iedere crossles zowat.. vriendlief is dan toch de hele zomer weg dus niet meer van 'moet je nou alweer??'.. :+

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:49

Ik ben er de 12e en 19e ook weer om 20 uur :D

Ben je er dan ook cynn?
Kan je eindelijk mijn haf op de foto zetten :+ (vorige keren liepen we elkaar steeds mis :P en ik zou het wel super leuk vinden om foto's te hebben!)

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:55

Succes met je wedstrijd vandaag Cynn!! Ik hoop dat je iemand hebt die ook eens foto's van jou maakt ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:18

shetties schreef:
Ik ben er de 12e en 19e ook weer om 20 uur :D

Ben je er dan ook cynn?
Kan je eindelijk mijn haf op de foto zetten :+ (vorige keren liepen we elkaar steeds mis :P en ik zou het wel super leuk vinden om foto's te hebben!)

De 12e weet ik nog niet zeker, is de dag dat mijn vriend voor 7 weken weggaat dus misschien heb ik niet zoveel dan.. of juist ter afleiding, weet ik allemaal nog niet.. :) Maar de 19e ben ik er zeker weten bij!

manic schreef:
Succes met je wedstrijd vandaag Cynn!! Ik hoop dat je iemand hebt die ook eens foto's van jou maakt ;)

Zag je berichtje al eerder maar mijn internet viel uit toen ik mijn reactie verstuurde, arghh :P
Maar het kwam met bakken uit de hemel op wedstrijd... mijn god zeg! 'Gelukkig' was ik niet de enige die nat werd, iedereen werd aardig nat maar echt precies bij mijn proef kwam alles wat daarboven zat echt keihard naar beneden... iedereen zegt dat ik het meeste op m'n dak heb gehad, geloof ik ook wel want was niet voor niets tot aan m'n ondergoed nat in één proefje tijd.. :+ (losrijden was binnen).
Maar toch heerlijk gereden, galop ging wat minder. Rechtsom (moeilijke hand) tot 2x toe verkeerd aangesprongen en geprobeerd te corrigeren, en dan staat er op het protocool 'uit galop gevallen', uhm.. ze zat verkeerd en probeerde het te corrigeren, dat is toch net iets anders.. het is een onderlinge B wedstrijd, kom op doe een beetje lief.. ik zag ook bijna niets meer maar ach, goed toch 176 punten. :Y)

En foto's.. uhm, tja had de camera wel bij me maar vaderlief keek me aan en zegt 'uh, dat wordt hem niet hè?', en staat vervolgens in een lege stal via het open luikje gericht op de buitenbak toch foto's te maken.. had ik dus niet op gerekend want de camera stond nog helemaal niet goed voor hem ingesteld, gaat altijd op Automatisch bij hem en nu stond 'ie nog volledig handmatig.. ach, voor het idee nog een paar foto's maar ze zijn niet echt gelukt haha.. :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:27

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 09:55

manic:

Afbeelding

-Klik- -Klik- -Klik- -Klik- -Klik- -Klik- -Klik- -Klik-

En over na bestellen stuur ik je vanavond of morgen nog even een PB'tje, er zijn nog een heleboel mensen die wachten op foto's van afgelopen weekend dus ik ga maar weer aan de slag.. :+

Motje11:

Afbeelding

-Klik- -Klik- -Klik- -Klik-

Vanaf de zijkant dat heggetje met die greppel ervoor was niet zo goed gelukt Marieke.. om die greppel te zien moest ik wat hoger staan. Ging dus op een hindernis staan maar dat was een beetje wiebelig.. dus bewoog een beetje en met de schemering.. foto dus ook gelijk erg bewogen. -O-

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 10:14

*\o/* Mijn knappe bruine vriendje.

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 11:56

Je maakt mooie foto's Cynn. Denk dat heel veel mensen je heel dankbaar zijn!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 18:28

Net begonnen met de foto's van zaterdag. Zal nog wel een tijdje bezig zijn. Maak er uiteindelijk wel een topic over. :)

Afbeelding

Afbeelding

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 18:42

Oh, die zijn al heel leuk, @Cynn... Mag ik deze gebruiken op mijn eigen facebookpagina? Ik wil ze ook graag in hoge resolutie van je kopen. (maar daar mail ik je nog wel over....).
Groet,
Cora

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 18:46

Natuurlijk mag je ze gebruiken. :)

Als ik ze allemaal klaar heb en het topic er staat, dan mogen mensen wel via PB nabestellen. Doe ik liever niet tussendoor.. al eens eerder geprobeerd en toen werd het een beetje een chaos zeg maar.. :')

Bob1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 18:55

Begrijp ik! Als je klaar bent, stuur ik je een mail! Heel erg leuk. Zo blij mee.. Nu al! *\o/*

Motje11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 20:42

Ik vind ze ook super geworden Cynthia!
Vooral deze die je hier geplaatst hebt. Dankjewel!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 20:08

Foto's van de eerste groep staat op Facebook. Kwaliteit is daar natuurlijk minder dan hier.

Druk druk bezig..