ik vind het wel een goed punt om te "selecteren" ook al zal je wat scheve gezichten krijgen
ik ben nog steeds in dubio over mijn maat...
Mister T
Geplaatst: 02-05-12 15:14
bvw schreef:
ik vind het wel een goed punt om te "selecteren" ook al zal je wat scheve gezichten krijgen
Als maar duidelijk is waarom zullen mensen het wel accepteren denk ik!
MargreetW
Geplaatst: 02-05-12 22:58
Mag ik ook een fleece Jack bestellen. En moet ik nu eerst het hele topic doorspitten voor de maten of willen jullie dat voor 1x hier neerzetten? Had Noor ook al wat besteld?
Ik snap er helemaal niks van, ik kan geen voorbeelden vinden en geen maten en ook niet waar ik bestellen moet. En als ik op een link klik zit ik in een topic waar Mirthe niet mag bestellen omdat haar moeder Bokt niks vind. Ik ga maar eerst slapen. Help.
Zeg sim, niet zo he ..... het was trouwens al dik 4 jaar geleden he, niet vorig jaar . Maar mijn plan is om het dik keer ook wel iets sneller te regelen, maar daar moeten we allemaal ons steentje aan bijdragen. DIe vertraging van de vorige keer kwam o.a. door mensen die hun bestellingen npas na maanden betaalden, een paar drukke periodes voor mij en het bestelbedrijf wat de boel niet voor elkaar had. Dus als we allemaal ons best doen dan lukt het dit keer hopelijk voor wwerf !
Margreet zie het onderschrift van hypolyte. Staat een link in naar het bestel topic. In dat topic ook alle voorbeelden, prijzen en mensen die dus al besteld hebben.
Noor naar wat ik begrepen heb valt een M als 38/40, tenminste dacht dat hier gelezen te hebben Dat pas jij dus echt wel! Ik heb een M voor mijn muti besteld, ze is nogal van de vele lagen kleding als het wat kouder is dus ze kan er nog wat onder kwijt haha! Zit nog te twijfelen over een softshell
Oh ja, dat is dan misschien zelfs weer wat ruim. Is S dan 36/38 of echt 36?
bianca1980
Geplaatst: 03-05-12 13:59
_Noor schreef:
Ik zie dat o.a. bianca en evony de vesten in M bestellen, ik denk dat ik dat dan ook wel aan kan? Ben wel wat breder in de schouders dan jullie....
Ik heb de dames fleece S gehad en die was mij te krap, ondanks mijn kleinere lengte had ik last van mijn gespierde schouders en zat de jas niet goed bij bewegen daarvan. Dus kwa lengte zal ik er wat meer in verzuipen, maar anders zit het bij de armen weer niet goed, daar heb ik heel veel problemen mee met kleding kopen.
Ik weet het niet.. De polo heb ik nu aan, een M. Die zit in principe goed, maar zou voor het mooie ietsje langer mogen zijn, dus had een L besteld. Maar het zou ook heel goed kunnen dat ie gekrompen is in de was, en dat een M wel goed is. Voor die softshell weet ik het echt niet. Vroeger pastte ik altijd wel in een M qua maten, maar nu zit soms een L beter (maar weer niet altijd )
Zo zit ik erg te twijfelen of een L goed zou moeten passen (qua shirt en vest wel namelijk), maar geen idee hoe die softshells vallen.. Nu voor de zekerheid maar XL gedaan, beter een wat ruimere jas dan een te strak zittende jas
Mmm ik hoop maar dat jullie gewoon in een S of een M passen.. als ik zo wat foto's bekijk moet dat toch ook wel lukken? Hoop het omdat ik met mijn maat 46 heb toch echt in de XL moet passen...
heleenxx
Geplaatst: 03-05-12 15:12
Ik heb even gekeken wat ik vorige keer had besteld. Dat was polo maat L. Ik heb normaal maat 38, maar die polo maat L zit mij prima. Ik heb dus alles weer in L besteld. Volgens mij vallen ze eerder te klein dan te groot, als ik me van vorige keer herinner.