Aantal jaar geleden de crosstrainingen mee gedaan, dit jaar niet ivm financieen.
Wel doe ik de oefencross mee met m'n puppypaard. Inmiddels wel de startlijst binnen!
Start als nummer 27
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus als iemand mij en mijn knappe tinker willen zien

Losrijden was echt dramatisch, maar in de cross liep ze lekker. Gewoon rustig aan gedaan, het was voor ons pas de 2de keer.
dus toen maar overal de hoge wat supercool echt ze deed het zo goed!
hetismij schreef:Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik vond dat sommige mensen te moeilijke hindernissen voor hun niveau wilden rijden. Ik snap dat je graag wat uitdaging wil, maar als je paard de hele tijd weigert op een moeilijke hindernis is het voor het vertrouwen misschien beter om toch wat lager te springen maar wel een fijn gevoel eraan over te houden.. Maar dat is mijn mening
MargreetW schreef:hetismij schreef:Ik moet trouwens wel eerlijk zeggen dat ik vond dat sommige mensen te moeilijke hindernissen voor hun niveau wilden rijden. Ik snap dat je graag wat uitdaging wil, maar als je paard de hele tijd weigert op een moeilijke hindernis is het voor het vertrouwen misschien beter om toch wat lager te springen maar wel een fijn gevoel eraan over te houden.. Maar dat is mijn mening
Ben ik helemaal met je eens, en dat los je dan ook niet op met het slaan met een zweep.
En wat ik alleen al bij het inrijden heb gezien, hadden sommigen van mij wel een startverbod mogen krijgen. Een aantal paarden en pony's lopen gewoon niet goed (en dan heb ik het niet over iets lichamelijks als kreupel of zo) en die worden gereden alsof je een 1* rijdt, en dat al bij het inrijden.
En in de cross waren sommige combinaties op sommige dindernisen gewoon levensgevaarlijk!
bij die wal van 10 en 11, ziet de pony het gat op die trakhener gaat als er een haas vandoor maar dan wel de sloot in, pony valt om en meisje ligt op de wal. waarop eentje in mijn aanwezigheid zegt : zo kun je ook laag eraf vallen.....
hilarisch en eentje die op de trakhener bij 20 weigert en het meisje zegt : nou heeft ie het gat gezien....
ik zeg : nee de amazone heeft het gat gezien......
ik stond boven op de berg na het water en dan moest de ruiter uit het water iets naar rechts (en evt nog die grote boomstammen springen), maar enkele kwamen rechtdoor dat volgende plasje in en dan nog roepen naar ons ook whahaha
Die had ook wel eens van het 'voorlaten gaan en vervolgens gepaste afstand houden van de snellere combinatie' mogen horen ...
heb ook de meest vreemde duiksprongen het water in zien gaan....
maar ertussen rijden is niet fijn met dat soort lui.....ik had nu het geluk aan het einde te zitten en daar heb ik van niemand last gehad....