Voor de mensen die van een feestje houden ( ), in Beilen is dan Indoor Hartje Drenthe, daar hebben ze op zaterdagavond ook feest . Ik moet de volgende dag daar ook starten
Voor de mensen die van een feestje houden ( ), in Beilen is dan Indoor Hartje Drenthe, daar hebben ze op zaterdagavond ook feest . Ik moet de volgende dag daar ook starten
Niet lu.llig bedoeld, maar heb je al vervoer dan? Brengen je ouders je?
sanurie
Geplaatst: 03-12-11 13:36
_Sim_ schreef:
sanurie schreef:
Sarah: mag ik ook blijven slapen???
Niet lu.llig bedoeld, maar heb je al vervoer dan? Brengen je ouders je?
Ik zoek nog wel vervoer, en anders brengen me ouders me misschien wel. Alleen wonen er niet zo heel veel hier in de buurt. En heb het hier ookal een paar x gevraagd, maar tot nu toe nog geen reactie gehad.
Wij kunnen er helaas niet bij zijn. We hebben een etentje van het werk. Een collega is 25jr in dienst en de 7e was een datum waar iedereen kon. Helaas...
ik heb dat weekend wedstrijd, dus tenzij de tijden enorm meezitten laat ik ook verstek gaan.
muts_marijke
Geplaatst: 04-12-11 20:23
BuenaVista schreef:
Wij kunnen er helaas niet bij zijn. We hebben een etentje van het werk. Een collega is 25jr in dienst en de 7e was een datum waar iedereen kon. Helaas...
We konden kiezen uit 2 datums. En tjah iedereen kon alleen op de 7e. Moest ik maar ff schipperen. Je weet natuurlijk ook niet wat voor raar weer het evt is. Of we moeten een dik uur rijden, of 10min lopen