floor01 schreef:Billy: ik las trouwens dat je de da in Ysselsteyn leuk vond. Bedoel je de jongste? Daar kan ik je wel het telefoonnummer van bezorgen, dat is een goede vriend van mij!
Hele aparte interpretatie
Ik heb niks gezegd over een DA... En daarbij, denk dat ie wel een beetje jong is voor mij!
!
Mooi stuk zo.
Ze vond het eerst maar vreemd dat ze over boomstammen heen moest, maar ze snapte het al snel! Toen de waterbak. Hmmmm dat was een wat groter probleem. Ze wist gewoon niet meer wat ze moest doen op een gegeven moment dus ben ik er maar afgestapt en ze geprobeerd. Vond ze ook niet goed. Nou ja dan er maar in, ik was begonnen dus moet ze erin. Nou da heb ik geweten.
Tot halverwege mijn schenen in het water. Oeps. Maar ze ging er in!
.
Kijken of ik dit bij kan gaan houden
en voor de iets mindere
, echt wel waardeloos dat bij een sgw door een laag aantal punten in de dressuur dat je dan geen winstpunten meer kan krijgen in de cross... heb al wel aan een gaten dat de meeste mensen hier geen dressuurprikkers zijn
of wel?
... daar zijn al zoveel küren op gereden... wil wel iets vernieuwens of iets niet zo vaak gebruikt
maar nog 5 wp en dan mogen we ZZ-licht starten, en dat is toch eigenlijk wel mijn doel
Ga broodjes smeren en op stok!