[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:02

floor01 schreef:
Billy: ik las trouwens dat je de da in Ysselsteyn leuk vond. Bedoel je de jongste? Daar kan ik je wel het telefoonnummer van bezorgen, dat is een goede vriend van mij :D!

Hele aparte interpretatie ;) Ik heb niks gezegd over een DA... En daarbij, denk dat ie wel een beetje jong is voor mij!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:03

Mootje schreef:
Nou, Hitler heeft een groot deel van zijn gedachtengang op Nietzsche's "Also sprach Zarathustra" gebaseerd.

Oh echt? Dat wist ik niet.
Beterschap bvw.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:04

Goed geschreven Lielle. :j Mooi stuk zo.
Bianca beterschap met je blaasontsteking.

Nou ik heb met C voor het eerst wat cross hindernisjes gesprongen. :) Ze vond het eerst maar vreemd dat ze over boomstammen heen moest, maar ze snapte het al snel! Toen de waterbak. Hmmmm dat was een wat groter probleem. Ze wist gewoon niet meer wat ze moest doen op een gegeven moment dus ben ik er maar afgestapt en ze geprobeerd. Vond ze ook niet goed. Nou ja dan er maar in, ik was begonnen dus moet ze erin. Nou da heb ik geweten. :+ Tot halverwege mijn schenen in het water. Oeps. Maar ze ging er in! :D Toen later opgestapt in het water en nog wat rondjes gedaan. Weer eruit en erin en toen lekker weer naar huis.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:19

billy1 schreef:
floor01 schreef:
Billy: ik las trouwens dat je de da in Ysselsteyn leuk vond. Bedoel je de jongste? Daar kan ik je wel het telefoonnummer van bezorgen, dat is een goede vriend van mij :D!

Hele aparte interpretatie ;) Ik heb niks gezegd over een DA... En daarbij, denk dat ie wel een beetje jong is voor mij!

Haha, zo'n vermoeden had ik al, maar ik dacht 'je weet maar nooit' ;). Een aantal pagina's terug had je een opmerking gemaakt over de da, maar die zal ik dan wel verkeerd geïnterpreteerd hebben :Y) .

billy1

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:42

Volgens mij zei ik iets over mijn paard ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 19:21

Jullie hebben weer flink gekletst vandaag!

Beterschap Bianca.
Mooi stukje zo Lielle. :j
C hield niet van natte voetjes dus, fijn dat het verder lekker ging Margriet.
Hoe is het met Vorstin haar benen nu Snoek?

Hier weer fijn dagje gehad op stage. Mag steeds meer doen. Echt leuk!
Ook nog rondje hardgelopen, nog sportief geweest vandaag. What heeft lekker dagje vrij, zal ik zo eens uit de wei vissen. Morgen en overmorgen mag die weer hard aan de bak met de dressuur.
Donderdag is er oefenparcours bij ons op de club op de nieuwe bodem, wou eerst voor de gezelligheid rondje B doen. Kreeg alleen vandaag de vraag waarom ik niet L ging proberen, is toch oefenen. Zit daar dus nu aan te denken... :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 19:37

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:16

Pfff dit topic gaat wel snel hoor :oo Kijken of ik dit bij kan gaan houden :+

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:24

Heerlijk buiten ritje gemaakt in de laatste zonnestralen van het jaar als ik Piet moet geloven...
Paardje was wel echt mega stout! Water niet inwillen, bokken en steeds wegschieten!
Gekkie :=

@ Lielle leuk geschreven! +:)+ Super leuk ook dat jullie zo met elkaar omgaan!
Vind Pirates ook echt super gaaf voor een kür! Mooi met dat rustige gedeelte en het opzwepende voor je galop!

Watapatja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 20:55

pfoeee het gaat idd hard hier :wow:

hoor veel verschillende resultaten voor de goede *\o/* en voor de iets mindere :(:) , echt wel waardeloos dat bij een sgw door een laag aantal punten in de dressuur dat je dan geen winstpunten meer kan krijgen in de cross... heb al wel aan een gaten dat de meeste mensen hier geen dressuurprikkers zijn :P :o of wel?

kür op muziek rijden lijkt me ook wel een keer gaaf, maar daar moet je wel een geschikt paard voor hebben en mooie muziek, vind zelf abba MJ Queen pirates niet leuk :x... daar zijn al zoveel küren op gereden... wil wel iets vernieuwens of iets niet zo vaak gebruikt B-)

vanmiddag dressuur les gehad, en wantie liep erg fijn, dus heb zin in dressuur wedstrijd van zondag (z2) aleen de wissels blijven een probleem :') maar nog 5 wp en dan mogen we ZZ-licht starten, en dat is toch eigenlijk wel mijn doel :o maare hij nog wel een beide wissels doen en niet slaan en bokken :=

nog eventjes met school bezig en dan lekker slapen, morgen weer auto rijles en dan naar school :r

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:03

Gaat behoorlijk hard hier!

ik ben gebroken, net thuis van werk en paard, dus douche en op bed!

morgen lees ik even bij!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:04

Kun je alweer een beetje in je ritme komen, Corien?

KJ is een snelle leerling :D Liep nu zo de spuitplaats op :)

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:08

Sannn: Als oefenen is, waarom inderdaad dan geen rondje L??? Moeten jij en What makkelijk kunnen hoor!
Noor: Wat goed zeg van KJ!

Zo, wat een dressuurles was dat. Urban is een beetje op straf kamp want ik kan wel leuk ontspannen en handen stil maar als hij dan mij in de steek laat dan doen we het anders. Dus zweep erbij en gwn heel streng rijden, daar was hij ontzettend mee oneens natuurlijk maar uiteindelijk wel ontzettend fijne stukken. Hopelijk komt andere bitje gauw, want nu liep hij er zo nu en dan ook gwn dwars doorheen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:09

Noor niet echt nog, deze week even op de tanden bijten, heb danny ook niet kunnen rijden daar door vandaag dan maar morgen op 'dierendag'

KJ is stoer :P hij wil het alleen af en toe niet snappen :P

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:34

Mo wat een lange dag zeg
Klinkt interessant die braintraining vief
TG zonde van die staart
Super dat de crossen zo lekker gingen Lielle
Arme Sem tientjeh
Leuke foto snoek
Mooi stuk Lielle
Gelukkig is het uiteindelijk gelukt om C erin te krijgen Margriet
Sanurie fijn dat er ook goede stukken tussen zaten

Ik heb een M-kur liggen Tientjeh. Voor de muziek kan je kijken op marvins music is de queen kur. De Michael Jackson kur van marvins wil ik ook nog. Die past ook heel goed bij Ferrose. Pirates (helaas) juist helemaal niet is te zwaar.

Ferrose was vandaag weer helemaal terug op eigen niveau. Liep heel fijn. Alleen ik dacht even de wissels te oefenen voor springles morgen maar daar wordt ze wel heel erg vlug van (in het springparcours zelf gelukkig niet).

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 21:54

Corien, ik gooi morgen ook de zweep er weer over :P Vandaag had ik een kruisje neergezet, dus Jer was blij ;)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:08

Goedenavond!
Vorstin zit ook weer in de lappenmand.. Ze heeft een heeel dik achterbeen door een mokwondje wat gister door mijn crossbeschermer open is gegaan en is gaan ontsteken. Het pust ook echt, en ze loopt het niet veel dunner. Voor is ze ook niet helemaal rad. Haar vriendje heeft haar op de trailer (denk ik) een paar keer gebeten, dus ze heeft nu dikke plekken op haar hals bij de schouder zitten. Daar is ze ook erg gevoelig op. Ben vandaag dus 2x naar stal geweest. Heb met haar gestapt, de schouder afgespoten en er liniment opgesmeerd, het been een paar keer gekoeld met een icepack en schoongemaakt met betadine. Heb er nu een natte animalintex om zitten met een bandage eroverheen. Morgen maar kijken of er nog meer pus uit is. Als het morgen niet verbeterd is, of dikker is geworden, komt de DA langs.

Super van KJ Noor!
Weer ff wennen dus Corien!
Goed bezig geweest San!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:11

Gatverdarrie Snoek, ik zag het al op fb. Beterschap voor Vorstin hoor!
Sim, hotel is geboekt! :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:15

Mooi, ik zit net eea uit te zoeken!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:16

Wat balen van Vorstin Snoek! Hopelijk is het morgen weer een stukje beter. Het zit ook nooit even mee he :(:)

Scene was echt ontzettend vervelend met longeren, meneer wilde weer niet linksom. Uiteindelijk was hij braaf en wit van het zweet dus hij slaapt vannacht vast goed. :D Hij heeft wel weer laten zien dat hij naast heel goed galoperen ook heel aardig kan draven, ben erg benieuwd hoe hij het gaat doen :)
Morgen een paard naar Gert-Jan Bruggink brengen, weer een lekker eindje tuffen!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:17

_Sim_ schreef:
Mooi, ik zit net eea uit te zoeken!

:9

Scene mag weer aan de bak dus Eef :) Heb je er alweer op gezeten?

Ik heb net hardgelopen, moet echt weer opbouwen hoor! :oo
:O Ga broodjes smeren en op stok! :evaw:

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:20

Ga er donderdag weer op. :) Instructice is erbij om te helpen maar verwacht niets geks.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:21

Gaan jullie doen :D?

Bedankt, hoop ook dat ze morgen weer beter is. Arm beest, ze vond zichzelf ook een beetje zielig en dat heeft ze niet gauw!

Lekker dat Scene weer aan het werk is Eef!
Goed bezig Noor! Nog hardloopwedstrijden op de planning?

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:31

Jeetje Snoekiej balen zeg! Hoop voor je dat het morgen dunner is! Anders zeker de da erbij! Bloedvergiftiging is zo smerig...

Ik ga lekker slapen! Morgen het paardje scheren en die van een vriendin van mij!
Lekker druk dus :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 22:41

Pffffff. Even een avondje TV gehangen. Twee Amerikaanse crimi's (Bones en een andere). Kijk ik normaal nooit naar, maar voor een keertje wel lekker.
Wel vluchtig bijgelezen, maar geen puf voor uitgebreide comments. Ga snel slapen.
Kwam wel nog Vorstin tegen die :(:) nodig heeft. Beterschap!
Oh, en een culinaire uitspatting :9 .

Nu :z