ik heb het filmpje gevonden dat frits aan het stijgeren is enzo en dat ie achterwaarts de bult op gaat, zal het je vanmiddag wel sturen. zit nu nog op school!
Er waren ook nogal een aantal ruiters die als kamikaza piloten op het water aan reden. En ja water remt af. Zoals Wonderland van Margriet komt aan het struikelen maar omdat Margriet het goede tempo had bepaald is het goed gegaan. Ik bedoel hier niemand persoonlijk mee hoor.
tientjeh
Geplaatst: 27-09-11 10:55
Precies Marijke. Meisje op de foto die met paard en al in het water lag, ging ook zo onwijs hard. Dat kon ook gewoon niet goed gaan. Paard kon het niet inschatten en ging compleet onderuit. ( en je zou denken dat een amazone met zoveel ervaring bij de pony's, toch beter zou moeten weten)
Overigens kan misschien de amazone in kwestie zelf ook reageren op haar val? Mocht het anders zijn gegaan dan wij denken, dan kan ze haar kans grijpen hier te reageren en misverstanden uit de wereld te helpen.
Laatst bijgewerkt door tientjeh op 27-09-11 11:03, in het totaal 1 keer bewerkt
muts_marijke
Geplaatst: 27-09-11 10:59
Helemaal mee eens Jantine!
En ja of er dan 10 of 20 cm water in staat, als je zo rijd dan weet je dat je gaat.
Het ergste is dat het 9 van de 10 keer nog goed gaat ook bij mensen die zo het water inrijden. Heb er bij de M paarden ook een paar knetterhard door de waterbak zien gaan, dat gaat een keer mis.
Ukkie kijkt wel heel schattig, maar mijn teugels zijn echt 3 meter te lang. Een houding om van te janken! haha
Laatst bijgewerkt door tientjeh op 27-09-11 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt
AnkeVivaldi
Geplaatst: 27-09-11 14:44
Mandy: Ohja hij stond toen precies naast mij denk ik. Hij ging mij de hele tijd 'les' geven waar ik bij een paard op moest letten enzo. Heb wel 5x gezegd dat ik al mn hele leven met paarden te maken heb en al tijd paarden fotografeer maar dat kwam volgens mij niet echt over
Jantine: Ja inderdaad wat te lang, maargoed je hebt hem nog wel aan de kop zegmaar. Je kunt dit beter hebben dan korte teugels en een hele lus erin (vind ik)