Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:AnneMieKe_89 schreef:Arrr... Opvreten die hindernissen!! De dood of de gladiolen(wel met beleid natuurlijk hihi)
We gaan ervoor!!!!!!!!!!!!
Zie je foto nu pas, Sim. Goed terugzitten dus. Gelukkig ging hij in Hattem zonder twijfelen naar beneden, dat geeft vertrouwen!
(komen jullie nog mee-eten trouwens Sim & Lielle?)
Kikkerpoel? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen?
De waterbak is de enige hindernis waar ik me een beetje zorgen overmaak. Ze valt altijd wat terug in tempo bij het water, vorig jaar hadden we in de B een weigering op de boom voor het water, maar dat was ook haar eerste cross. We zullen wel zien, zweepje gaat iig mee en met flink aanmoedigen doet ze het hopelijk wel! _Noor schreef:rowo schreef:Ik zoek naar een topic met foto's van vorig jaar, dacht dat die er was. Maar kan um niet vinden?
Die heb ik ook niet kunnen vinden.
Natte voeten eerder in de cross scheelt wel

) dus laten we het hopen dat hij het zaterdag wel uit zijn hoofd laat om ergens niet door te lopen!!
, ik wil gewoon zo goed en met zoveel lef rijden dat ze er dit keer niet omheen kunnen!
AnkeVivaldi schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=EGZHMNAN Foto's van vorig jaar had Margriet toen gemaakt.
Misschien kom ik zondag nog wat foto's maken maar weet het nog niet zeker.
Dit was dus de B paarden van vorig jaar.
Ook de opsprong met dikke boom erachter zie ik al wat tegenop. En die paddestoel.. Hmmm gewoon rijden! Niet over nadenken en eerst nog maar even zien hoe de cross dit jaar is.