Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wordt pas donderdag ofzo uitgevlagt. 

!
bvw schreef:even de hindernissen van vorig jaar opgezocht http://www.mijnalbum.nl/Album=PJAHAYNH
L pa mocht kiezen, waterval of de andere insprong

billy1 schreef:rowo schreef:Toch vinden veel paarden die waterval mega spannend! Maar hij is wel onwijs stoer
Vrijdag laat ik je weten of je hem moet Bianca
Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat de paarden er naar kijken, ze zijn zo gefocust dat ze er gewoon op of af springen.

muts_marijke schreef:@ Mandy Geert zijn oude pony liep Z en ook altijd goed maar in Diepenheim ging hij echt niet tegen de waterval op en er ook niet vanaf. Dus ik kan het me ook wel voorstellen want een bravere crosspony was er niet.

al zitten wel op veel alternatief, maar misschien zijn ze moeilijker dan ik dacht.

voetbal is afgezegd (happy me
) 
MelanieB schreef:Idd Manic, ziet er fijn uit voor de B van vorig jaaral zitten wel op veel alternatief, maar misschien zijn ze moeilijker dan ik dacht.
Die trakehner, staat die op de foto op B paarden of B pony's? Want nu zie je amper gat en dat springt paardlief zo, maar als die balk weg is twijfel ik of ie het zou doen haha. Naja, kop erop en gas denk ik zo