Hoorde vanacht inderdaad regen maar het heeft gelukkig niet continue geregend!
Ik heb er echt zin in!

Iedereen veel plezier en succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en cross helaas 2 balkjes, dubbels waren soms wat lastig voor hem qua afstand, maar verder vond hij het heel gaaf en ging het heel goed! Springen foutloos en heel veel lol gehad 

) en ze draaide zich een keer om voor het bruggetje
In totaal 2 stops dus. Was zeker tevreden ze ging braaf langs de andere paarden heen en werd niet vervelend, wat ze voorheen wel vaak heeft (Ze wil dan graag bij de anderen blijven) Waterbak ook braaf langs 2 andere paarden (die niet wilde) ingelopen 

?

draaide iets wat om maar daarna stapte hij der zo op en ging weer verder 

echt heeel trots
Odeale schreef:Wat ga je dan vroeg weg??

Schimmel stond thuis met een veulen!
Paard Foto of zoiets? Heb een kaartje meegenomen, maar die ligt nog onder een berg met zooi denk ik
Kris schreef:http://www.paardopdefoto.nlWeet iemand wie er foto's heeft staan maken?
en hadden een 9 en 10 voor iets (ga zo kijken waar voor)
.. Daarna ruzie met de jury want ik dacht dat ik wel door de ring mocht voor aanmelden maar dat mocht dus niet
. Nauwelijks losgereden, met springzadel, niet ingevlochten en met mexicaans hoofdstel vielen we niet helemaal in de smaak. Nou ja, 2e gedeelte vd proef ging beter en dat werd ook beloond dus wel tevreden over jureren. Toen naar de zandbanen. Hub was al te laat, had ook nauwelijks losgereden maar het ging wel aardig.