Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tody schreef:Er is alleen één ding wat ik wil vragen, en wat al vaker aan de orde is geweest voor de wedstrijden in Noord-Holland: de aanpassingen van de hindernissen. Van sommige hindernissen was met de beste wil ter wereld niet te raden hoe deze aangepast zou gaan worden. Navraag doen helpt niet, want wat er toen gezegd werd klopte van geen kant. De eerste van de witte hekken zou een stijlsprong worden, maar bleek bij aanrijden toch een stevige oxer. Dat maakt nogal verschil!
Lielle schreef:veel gelezen, vooral de broek van Paul
Eef_Bam schreef:ik vond het ook erg evrvelend dat er geen briefjes hgingen met de wijzigingen, ook ik was er vanuit gegaan dat de pallisade met een flink hoge breekboom (1.10m ?) erachter, die voor zover ik het ziet kon zien niet te verstellen was, voor het M weg zou gaan en schrok me ook even lam toen ik de bocht om kwam, naar een dikke oxer rijd je nou eenmaal anders aan dan op een stijl.
Persoonlijk wil ik eigenlijk een mail naar de knhs sturen, ik vind het toch absurd dat een crossbouwer willens en wetens iets niet doet wat volgens de reglementen verplicht is.
Eef_Bam schreef:Ik maak toch geen bombarie
Citaat:Ik sluit me alleen aan bij een grote groep mensen die het allemaal erg vervelend vinden dat er geen bordjes bij de hindernissen hangen. Ik zou graag de knhs willen vragen wat hun beleid daarin is, als het nou op 1 cross gebeurt , ok, foutje kan gebeuren, maar dat deze parcoursbouwer het willens en wetens niet doet kan er bij mij gewoon niet in.
Ik ben niet de enige die daar last van heeft, een heel groot deel van de deelnemers heeft daar last van, bovendien kunnen daar onnodig ongelukken van komen, als er ineens een hindernis staat die men niet verwacht.
_Sim_ schreef:Eef_Bam schreef:Ik maak toch geen bombarie
Tis maar hoe je het bekijkt.
Citaat:Ik sluit me alleen aan bij een grote groep mensen die het allemaal erg vervelend vinden dat er geen bordjes bij de hindernissen hangen. Ik zou graag de knhs willen vragen wat hun beleid daarin is, als het nou op 1 cross gebeurt , ok, foutje kan gebeuren, maar dat deze parcoursbouwer het willens en wetens niet doet kan er bij mij gewoon niet in.
Ik ben niet de enige die daar last van heeft, een heel groot deel van de deelnemers heeft daar last van, bovendien kunnen daar onnodig ongelukken van komen, als er ineens een hindernis staat die men niet verwacht.
Het gaat al jaren zo in WW en die grote groep mensen komt ook elk jaar weer terug naar WW en elk jaar klagen ze weer terwijl ze weten dat het toch niet veranderen zal. Blijkbaar wil men toch zo graag crossen dat men het risico van eventueel onnodige ongelukken wil nemen.
texelse schreef:Ring 6 had over het algemeen wel vrij lage punten. Maar om dan te zeggen dat er "slecht gejureerd" is, dat klopt denk ik niet. Je kunt ook zeggen dat er in ring 6 slecht gereden is.
Eef_Bam schreef:Ik geef simpelweg mijn mening op een imo beschaafde en rustige manier, net zoals jijzelf en alle anderen hier.
Eef_Bam schreef:Omdat iets al jaren zo is hoeft het toch niet voor altijd zo te blijven
Citaat:Bordjes zouden alleen maar een verbetering zijn en een vooruitgang, en het is niet zomaar een hersenspinsel van mijzelf, het is een regel die door de knhs zelf in het leven geroepen is en aan hun dan ook de taak om deze regels te handhaven, lijkt mij.
Citaat:Het verbaasd me dat iemand als jij, die altijd zo strak aan de regels vast houd, hier zo fel op tegen kan zijn ?
Eef_Bam schreef:Sim: Deze parcoursbouwer is vervolgens jullie al meerdere malen op aangesproken en heeft hier vervolgens niets mee gedaan, dus moet iedereen die zich niet aan de regels houd maar rustig zijn gang kunnen gaan?