Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Noor schreef:Die regenkans van zaterdag hè.... slaat dat op de onweersbuien die 's avonds verwacht worden ofzo? Laten we het hopen!!
Devoorspellingen veranderen ieder uur ofzo. Om gek van te worden. Maar heb zoveel zin om te rijden dat ik er maar niet meer naar kijk. gr_roos schreef:Texelse, volgens mij had jij ergens gepost dat het vanaf de boot een half uur was. Jij bedoelt denk ik met varen mee en Bianca heeft het denk ik opgevat dat je nog een half uur moet rijden vanaf het moment dat de boot is afgemeerd op Texel.
Dan nemen wij wel de boot van 10.30, als ik 11 uur er ben is het goed. Gelijk zadelen en losrijden en na dressuur gelijk cross lopen.
, maar dan kan ik wel tot 12 uur op het feest blijven dat pas om 21 uur begint (tot 2 uur, maar dat kan ik absoluut niet halen) Dan val ik in slaap met de cross ..
(of de lange reis naar huis die dan ook nog volgt, dat vind ik altijd een beetje het enge aan een korte nacht slapen.