Denk dat ik nog een behoorlijk aantal bokkers kan zien vrijdag. Weet niet tot hoe lang ik les moet geven, maar als ik die tijden zo zie, zal het wel niet laat worden...
CoriienRN
Geplaatst: 13-07-11 21:26
Ja volgens mij wel of te gelijk
Edit: idd we moeten te gelijk
Laatst bijgewerkt door CoriienRN op 13-07-11 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat had ik in Maarsbergen. In de ring naast me werd zo hard gelezen dat mijn moeder er niet bovenuit kwam. Gelukkig zaten we aardig synchroon dus ik heb toen op de andere voorlezer gereden. naderhand bleek dat de ruiter naast me slechthorend was. Dus begrijpelijk, maar lastig voor anderen.
Springen jullie trouwens met crossbeschermers om of met gewone beschermers en dan wisselen. Ik weet niet of mijn paard voorzichtig genoeg is met springen als ze haar crossbeschermers om heeft.
wij hadden 1 paard die zijn benen niet op wilde tillen in het parcours met springen dus die deden wij altijd gewone peesbeschermers om. Het ligt er aan hoe voorzichtig hij is. Is het kiele-kiele dan deed ik ze voor de zekerheid wisselen.
Eef_Bam
Geplaatst: 14-07-11 00:48
Ik heb altijd voor de crossbeschermers en achter strijklappen om met springen, is deels omdat paard niet zo van achterbeschermers houd en ik hem daar dan niet meer mee pesten dan nodig en deels gewooon bijgeloof van mezelf .
Dat met die dubbele voorlezer had ik ook in Maarsbergen. Ik kende mijn eigen voorlezer ook niet echt dus was ook nog moeilijk er uit te halen wie nu voor mij aan het brullen was. Heb de hele proef zitten lachen want volgens mij zag het er echt peppie en kokkie achtig uit.
jannetta1986
Geplaatst: 14-07-11 08:16
Ik kom weer Groomen
mijn ruiter heeft 1 start in de B en 1 in de L heb er weer zin in.
hopelijk hebben we mooi weer want het weer van vandaag is ook niks
Rosalie123
Geplaatst: 14-07-11 08:21
CoriienRN schreef:
Ik kan rosalie ook wel vragen die moet na mij met voodoo die zit ook op bokt volgens mij
Hier was ik al Ik had ook al gezien dat ik direct na jou moet. Mijn moeder vind het vast geen probleem om je voor te lezen!
hahaha ik voel mij lichtelijk aangesproken voor het harde voorlezen Ik heb vrijdag en zaterdag mensen voorgelezen en weet niet welke dag het was maar ik was aan het voorlezen en de ring naast ons liep gelijk qua oefeningen als onze ring. Ik schreeuw altijd heeeeeel hard omdat mijn vriend me anders echt niet hoort! Moet er wel om lachen en mijn excuses als mensen er last van hebben gehad