Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
fatal_flower schreef:LiesR schreef:Ja dat heb ik dus ook, echt niemand kan! Hoop nog iemand te vinden want ik mijn eentje zo een hele dag vind ik niet zo leuk! Jij al iemand gevonden?
Ja, vriendje gaat mee. Ik denk dat het met voorlezen wel goed komt, moeder van Lielle moet 15 min na mijn proef iemand anders voorlezen, dus die kan mij misschien ook wel lezen. Vriendje kan paard vasthouden enzo en voor de morele support is het ook wel fijn. Hij gaat wel mee, omdat ik het gevraagd heb, maar hij zou toch liever iets anders doen denk ik.
Verder zitten er weinig bokkers in mijn ring. Heb alleen corine gespot LiesR schreef:fatal_flower schreef:Ik heb ook lekkere tijden! 12 uur dressuren! Nou alleen nog een groom vinden... Niemand kan mee
Lastig he? Ik was helemaal enthousiast toen ik vrij had gekregen. En toen kwam ik erachter dat iedereen die normaal gesproken mee kan of wil, gewoon moet werken!
) maar vind het verder wel oke om alleen rond te stappen op een crossdag. Is altijd genoeg volk om mee te kletsen en vind het wel lekker om eaa met het paard in alle rust te doen.
Ga je zaterdag dan ook parcours lopen of ga je vrijdag gezellig met mij mee?
Ga je alleen?
Dus misschien ben ik nog opzoek naar een voorlezer.
) maar vind het verder wel oke om alleen rond te stappen op een crossdag. Is altijd genoeg volk om mee te kletsen en vind het wel lekker om eaa met het paard in alle rust te doen.[/quote]