[SGW] Wedstrijdkalender 2011 deel II

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:58

Ja in Maarsbergen volgens mij? Toen had ik de verkeerde proef uit mn hoofd geleerd geloof ik :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:01

Lekker slim! Ja was geloof ik in MB

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:05

Annetje schreef:
Ik moet op dressuurwedstrijd altijd een voorlezer regelen en dat lukt altijd wel. Weet alleen niet hoe dat op een cross zit natuurlijk.
Misschien gaat het Carmen ook niet alleen om het voorlezen, maar ook om de verzorging eromheen? Ik zou dat ook moeilijk alleen kunnen vrees ik. Sowieso zou alleen laden al niet lukken.

Het gaat mij inderdaad niet alleen om een voorlezer. Meestal kan ik Arany wel vastzetten aan de trailer, maar sowieso staat ze gewoon veel rustiger als iemand haar vasthoudt. Kan ze me ook niet in m'n kont bijten als ik stiften sta te draaien ;) En als je iemand hebt die wil helpen met losspringen etc. Als het echt moet red ik me wel alleen hoor, maar het is ook gewoon het idee

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:05

yhultink schreef:
Wie kan mij wat vertellen over de oefencross op 16 juli in Lunteren. Ik vond dit op een site.
Het lijkt me leuk om daar aan mee te doen, weet alleen niet waar ik mij moet opgeven en van wanneer dit kan.

Deze gaat niet door!!! Sgw midden nederland, die stichting is weg. Dit is nieuwe site, dit is via Wout hazeleger en Wim Willemsen!!!

http://www.sgwregiotraining.nl/

Ik kan mezelf ook echt niet redden op wedstrijd hoor, rpoef uit me hoofd lukt nog wel!! Maar opzadelen en losspringen wordt lastig. Urban kan ook niet vaststaan!!! Dus carme, tegen die tijd roep maar hoor!!!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:17

TeeGee schreef:
Of de proef uit je hoofd leren :Y)

Dat doe ik ook altijd en ik vind het zelfs fijner dan voorgelezen worden. Doe het ook met de gewone dressuurwedstrijden.

Jetske

Re: Wedstrijdkalender 2011 deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:28

Losspringen kan je meestal wel met 'anderen meespringen'.

Ik zou mezelf niet redden in mn eentje op wedstrijd. Want ik mag niet met de trailer rijden (überhaupt niet rijden :D ). Dus dan kom ik niet zo ver :Y)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:38

carmen ik ben er ook en als de tijden beetje uitkomen mag je mijn voorlezer wel lenen :D

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:31

Evony schreef:
carmen ik ben er ook en als de tijden beetje uitkomen mag je mijn voorlezer wel lenen :D

Nou dan gaat het vast wel goedkomen toch..?? :D Ik vestig ook geen hoop meer op een voorlezer VOOR mij, want als je weinig tijd hebt tussen dressuur en springen/cross dan willen mensen gelijk na hun proef weg !!!! en niet jou voorlezen.
Ik heb op Vlietland op een gegeven moment gehad dat ik als ene van de laatste reed en er was ook gewoon geen hond meer......HEllup dacht ik toen....ik had wel iemand mee maar die had nog nooit iets met paarden gedaan. Toen ben ik gelijk alle minute in de lege ring ernaast met hem gaan oefenen en laten voorlezen, maar heel relaxt was dat niet.... := Daarna kende ik hem uit mijn hoofd, maar daar ben ik nu weer niet mee bezig, dom eigenlijk.....maar ach....met springen kun je altijd met het nummer voor je meespringen. Bull zadel ik altijd in de trailer....geen geheisa, met hem vind ik vastzetten een beetje eng. Als hij schrikt en trekt gaat gelijk de knikker om....dus dat doe ik liever niet als het niet hoeft.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:58

Als ik rijbewijs had kon ik mezelf prima redden, en ik ken zoveel mensen dat dat proefje voorlezen ook geen drama zou worden.
Op springwedstrijd red ik me regelmatig zelf, dan chauffeurt pap. Die houd af en toe vast maar gewoon los kan ook.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:18

mirthe zodra ik mijn E heb wil ik je anders ook wel eens uit de brand helpen hoor indien nodig :Y)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:29

Kijk dat klinkt goed :Y) !
Binnenkort trainen in Roden he! Wanneer wou je?

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:32

ik wil ook trainen in roden, mag ik meedoen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:35

iedere keer als ik "Roden" hoor, baal ik dat de sgw daar niet meer georganiseerd wordt! :(

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:36

je bent in elk geval niet de enige die daarvan baalt!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:42

Mam heul heul lang geleden in Roden
Afbeelding

Bianc, ik vind het best :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:44

Wat een gave foto van je moeder Mirthe! Wist niet eens dat ze kon rijden...

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:02

Leuke foto Mirthe!
Zou het echt niet mogelijk zijn om daar weer een sgw te organiseren? Han de Jong bouwt nu toch weer, maar ik weet niet meer welke, en ik meen dat die ook altijd Roden bouwde, en dat Roden niet meer georganiseerd werd omdat de pb niet meer kon, of geen tijd meer had o.i.d.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:03

Han deed inderdaad ook Roden. Ik geloof dat het heel moeilijk was om vrijwilligers te kunnen regelen. En daarnaast dat de eigenaren van het grond om het meer heen wat moeilijk deden ;).
Wel heel jammer inderdaad.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:06

Mirthe zal even met moeders overleggen je hoort van mij :D

Han de Jong wil roden niet meer doen, hij bouwt nu westerbork en dat is ook de enige die hij doet en wil blijven doen. Ook waren er inderdaad problemen met voldoende vrijwilligers.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:07

hij bouwt nu toch wb?

Volgens mij was het ook iets met de grondeigenaren, er is nu alleen nog een onderlinge cross voor de leden van de verenigingen van roden en nienoord

edit: spuit elf

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:52

texelse schreef:
Leuke foto Mirthe!
Zou het echt niet mogelijk zijn om daar weer een sgw te organiseren? Han de Jong bouwt nu toch weer, maar ik weet niet meer welke, en ik meen dat die ook altijd Roden bouwde, en dat Roden niet meer georganiseerd werd omdat de pb niet meer kon, of geen tijd meer had o.i.d.

Het was een samenloop van omstandigheden. Er is toen verteld dat de eigenaren het niet meer wilden omdat er teveel troep achterbleef, maar daar bleek niets van waar. Was vooral om de vrijwilligers en het kostenplaatje.
Geef mij maar een SGW in Roden, en een in Norg stond ook nog in de planning? Beide zo ongeveer in de achtertuin

Bianca, ze kan het wel maar heeft het al heel lang niet meer gedaan. Heeft wel eens op de Vos gezeten maar dat vertrouwde ze niet toen.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:21

Misschien met Ul, haar grote vriendin :P

Ik ben ook voor Norg en Roden! Zou ook leuk zijn als nijeberkoop weer kwam, oenkerk is er al bij....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:23

Ul heeft dan geen ballen meer maar dat maakt hem geen vrouwtje :+ . Maar ze hoeft niet zo nodig er meer op.

Ik ben ook wel voor een Yde/De Punt en een Bunne. We maken er hier wel ons eigen cross Walhalla van. Nu Assen nog aan het verstand peuteren dat SGW veel leuker is als SGMW, dan is alles klaar :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:32

assen kan ook wel beide doen ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:57

Kijk, de sgw-ers weten het wel, maar ja nu de organisaties nog....of zelf de handen in een slaan en het oppakken :o