Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tot ik rom aan zag komen. rest was gewoon te laat.Javayo schreef:Hernen, 17 juli, is afgelast omdat het terrein te nat is. verplaatsing naar 7 augustus.
Helaas kan ik niet op 7 augustus, want die dag kom ik teug van een weekendje Brussel. Ontzettend balen, want ik heb al zoveel leuke terreinen moeten missen door mijn gebroken arm.
alleen toevallig komt het zo uit dat ik nu 2x den haag gedaan zal hebben en 3x renswoude. hernen, baarle-nassau, lunteren en ursem heb ik dan gemist; nou ja, normaal had ik rotterdam en den haag niet moeten rijden, en die zijn juist om de hoek, dus op doordeweekse avonden vind ik die terreinen wel weer ideaal, ookal zijn ze wat kleiner.

alleen met de regiotrainingen
ik zit nog na te genieten dat hij zich er uiteindelijk aan over gaf, want mijn paard is absoluut geen waterrat. Hij zwom maar een klein stukje, maar dat was al geweldig
hopelijk lukt dat 14 augustus weer als we daar zijn. Wel handig om dan droge kleding mee te nemen
gelukkig had ik wel handdoeken zat bij me.
Hopelijk zitten we de volgende keer weer gezellig samen!
Veel verschillende mogelijkheden.
Ik spoel ze gewoon af na gebruik en eens per jaar gaan ze in de wasmachine.