Fijn dat de mais er vrijdag af kan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimdepim schreef:Het zou mijn eerste keer in Princehagen worden. Dus dat wist ik niet. Maar dan zouden ze het gewoon in het vp moeten melden vind ik.
Nou is het maar de vraag of Princehagen voor mij wel doorgaat.
MARKdeGROOT schreef:kimdepim schreef:Het zou mijn eerste keer in Princehagen worden. Dus dat wist ik niet. Maar dan zouden ze het gewoon in het vp moeten melden vind ik.
Nou is het maar de vraag of Princehagen voor mij wel doorgaat.
Ze hebben ook ( zoals ik het begrijp ) op het laatst gekozen om de B ook op zondag te doen, om meerdere mensen te kunnen laten starten! Dus dan konden ze ook niet weten dat ze dit zouden doen! Als ik jou was, zal ik even een mailtje sturen naar het secretariaat of het misschien nog veranderd kan worden!
MARKdeGROOT schreef:okè dat wist ik niet! Maar maakt ook niet uit!
MARKdeGROOT schreef:@ Aaike, wil het nu allemaal wel wat soepeler gaan? Heel veel sterkte en succes nog de komende dagen!
Scum schreef:Ik zie bij ons ook een probleem. B paard is ook opgegeven voor zaterdag maar staat nu op zondag al om 9 uur. Het is pas om half 8 licht, en dat zou betekenen dat we in 3 kwartier 2 crossen moeten verkennen. En dan durf ik nog niet eens te zeggen hoe vroeg we daarvoor op moeten staan (laat ik zo zeggen, ik hoef niet meer naar bed te gaan).
Ik hoop dus echt dat het B paard terug kan naar de zaterdag![]()
Nouja, het goede nieuws is in ieder geval dat de mais eraf gaat. Ik heb al goed weer besteld bij Piet, nou nog hopen dat ie dat ook levert