[SGW] SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:20

Oei... Ik sta ook ingedeeld op zondag. Moet om 9 uur dressuren en ook nog voor de dressuur cross lopen. Ik denk dat ik maar een mailtje ga sturen of ik iets later op de ochtend kan starten, anders gaat het heel lastig worden voor ons.

Fijn dat de mais er vrijdag af kan! :)
Laatst bijgewerkt door Apocalatch op 13-10-10 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:24

Balen Kim!
Ik vind het eigenlijk wel fijn! Ik moet alleen even zaterdag heen en weer om de cross te verkennen, want daar heb ik geen tijd voor tussen mijn dressuur en 't springen.

xx_Irisje

Re: SGW Princenhage 16/17 oktober - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:40

Ik ga eens even kijken hoe het voor ons uitpakt :)

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 19:43

Hoeven pas om 13.17 te dressuren!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:02

Ik heb al een bericht naar de organisatie gestuurd. Er was mij toegezegd dat ik tot ca. 16.00 aanwezig moest zijn en nu zie ik 17.12 als laatste starter in het B staan. Alleen komen die tijden overeen met die van de L pony's. Ik hoop dus dat er wat fout is aan de startijden van de B paarden, anders wordt de oplossing van het probleem van de organisatie een heel groot probleem voor mij |(

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:13

Heb meteen het secretariaat even ingelicht dat ze een fout hebben femaakt met de planning. De Lpony's starten zaterdag als laatste en NIET de Bpaarden, dus Roos je bent wel op de aangegeven tijd klaar hoor! Ze gaan er NU mee aan de slag...Excuses namens de organisatie van P&PSV Princenhage!!!

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:15

kimdepim schreef:
Het zou mijn eerste keer in Princehagen worden. Dus dat wist ik niet. Maar dan zouden ze het gewoon in het vp moeten melden vind ik.
Nou is het maar de vraag of Princehagen voor mij wel doorgaat.

Ze hebben ook ( zoals ik het begrijp ) op het laatst gekozen om de B ook op zondag te doen, om meerdere mensen te kunnen laten starten! Dus dan konden ze ook niet weten dat ze dit zouden doen! Als ik jou was, zal ik even een mailtje sturen naar het secretariaat of het misschien nog veranderd kan worden!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:17

Oké dat is mooi. Ik keek na het mailtje nog even naar de pony's en toen zag ik dezelfde tijden staan. Zie ook een aantal gaten in de BB paarden, misschien dat dat ook nog wat "lucht" geeft.

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:17

@ Aaike, wil het nu allemaal wel wat soepeler gaan? Heel veel sterkte en succes nog de komende dagen!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:18

MARKdeGROOT schreef:
kimdepim schreef:
Het zou mijn eerste keer in Princehagen worden. Dus dat wist ik niet. Maar dan zouden ze het gewoon in het vp moeten melden vind ik.
Nou is het maar de vraag of Princehagen voor mij wel doorgaat.

Ze hebben ook ( zoals ik het begrijp ) op het laatst gekozen om de B ook op zondag te doen, om meerdere mensen te kunnen laten starten! Dus dan konden ze ook niet weten dat ze dit zouden doen! Als ik jou was, zal ik even een mailtje sturen naar het secretariaat of het misschien nog veranderd kan worden!

Volgens mij was het al eerder bekend, ik heb namelijk een oproep gezien voor stijljuryleden op zondag.

MARKdeGROOT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:19

okè dat wist ik niet! Maar maakt ook niet uit!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:22

MARKdeGROOT schreef:
okè dat wist ik niet! Maar maakt ook niet uit!

Het maakt in zoverre wel uit, dat er even een berichtje op startlijsten en eventingsport.com geplaatst had kunnen worden. Dan hadden mensen zich kunnen melden als ze niet op zondag kunnen ;)

Kijk even wat berichten na en er was eind augustus al bekend dat er een groep de 17de B zou starten.

Ik kan best begrijpen dat het er door alle drukte bij ingeschoten is, maar ik kan de teleurgestelde deelnemer ook begrijpen. Dat is het voordeel als je van beide kanten weet hoe het werkt/voelt ;)

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:33

MARKdeGROOT schreef:
@ Aaike, wil het nu allemaal wel wat soepeler gaan? Heel veel sterkte en succes nog de komende dagen!

Durf geen uitspreken meer te doen...weten we dat de maïs eraf gaat, kloppen de lijsten niet :o en nu blijkt dat het bekendmaken van de Bpaarden op zat en zon ook niet gebeurt is.... geen idee waar de fout zit, maar daar gaan we toch eens even naar kijken want het is wel erg vervelend als je plant zaterdags te rijden en je bent ingedeeld op een zondag.... :o :o :o :o :o :o
Het enige wat ik kan doen is het aangeven bij het secretariaat en voor diegene die op zondag niet kunnen starten adviseren om even te bellen (of mailen) of er iets te regelen/ruilen valt......

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:38

Jeetje, wat een debacle Mamabird. Het lijkt wel of alles tegenzit dit jaar bij jullie. Sterkte. :(:)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:41

Ik zie bij ons ook een probleem. B paard is ook opgegeven voor zaterdag maar staat nu op zondag al om 9 uur. Het is pas om half 8 licht, en dat zou betekenen dat we in 3 kwartier 2 crossen moeten verkennen. En dan durf ik nog niet eens te zeggen hoe vroeg we daarvoor op moeten staan (laat ik zo zeggen, ik hoef niet meer naar bed te gaan :+ ).

Ik hoop dus echt dat het B paard terug kan naar de zaterdag :o

Nouja, het goede nieuws is in ieder geval dat de mais eraf gaat. Ik heb al goed weer besteld bij Piet, nou nog hopen dat ie dat ook levert :+

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:43

Ter info: De bpaarden in Princenhage is niet verzet naar de zondag er zijn extra startplaatsen beschikbaar gemaakt op zondag om meer Bpaarden combi's te kunnen laten starten. Dus de Bpaarden start op zaterdag EN op zondag. Dat dat niet bekend is gemaakt is een fout van ons idd en bij deze excuses, maar het is niet zo dat wij de Bpa op zaterdag geschrapt hebben en naar zondag verplaatst hebben.
Als we alleen op zaterdag een Bpaarden zouden doen zou de wachtlijst enorm zijn

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:44

Scum schreef:
Ik zie bij ons ook een probleem. B paard is ook opgegeven voor zaterdag maar staat nu op zondag al om 9 uur. Het is pas om half 8 licht, en dat zou betekenen dat we in 3 kwartier 2 crossen moeten verkennen.

Hoezo dan 2 crossen verkennen? L is toch op zaterdag? :?

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:45

ach ja, kan er ook nog wel bij... Maar dit zijn dingen die we zelf veroorzaken, dus daar kan ik beter tegen dan een loonwerker die niet wil. Daar hebben de deelnemers niet veel aan, maar ik maak liever zelf de fouten dan afhankelijk te zijn van een ander...(nou heb ik met het secretariaat niets te maken organisatorisch gezien, behalve de officials en vrijwilligers)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:46

Nee, die is ook op zondag Sim.

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:47

Scum schreef:
Ik zie bij ons ook een probleem. B paard is ook opgegeven voor zaterdag maar staat nu op zondag al om 9 uur. Het is pas om half 8 licht, en dat zou betekenen dat we in 3 kwartier 2 crossen moeten verkennen. En dan durf ik nog niet eens te zeggen hoe vroeg we daarvoor op moeten staan (laat ik zo zeggen, ik hoef niet meer naar bed te gaan :+ ).

Ik hoop dus echt dat het B paard terug kan naar de zaterdag :o

Nouja, het goede nieuws is in ieder geval dat de mais eraf gaat. Ik heb al goed weer besteld bij Piet, nou nog hopen dat ie dat ook levert :+

kunnen we samen onze wallen wegsmincken!!!

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:47

Zaterdag 16 okt
BBpo
BBpa
Bpo
Bpa
Lpo

mamabird

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:48

zondag 17 okt
Bpa
Mpo
Lpa
Zpo
Mpa
Zpa

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:50

Scum schreef:
Nee, die is ook op zondag Sim.

Oeps! Dan wordt het wel ietwat krap ja.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 20:53

oooh vriendin heeft mooie tijden moet tussen 9 en half 10 hier vertrekken mooie tijd :)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 21:10

De startlijsten van de paarden zijn van startlijsten.nl afgehaald!