Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Rubiquil schreef:Bedankt voor de reactiesIk heb nog even een andere oplossing gevonden: waterdichte lederen laarzen van de boerenbond die deze week in de aanbieding waren

Irene2 schreef:Ik kan er enorm van genieten om de zogenaamd buitenlui met hun dure laarsjes en hakjes klagend door de modder te zien lopen.
Morgen kan ik zowiezo niets drinken want dan moet ik rijden. 
crossmiep schreef:eventinggek:
heb je toevallig ook crossbrillen mee ? doe moet ik echt hebben
dan kom ik zeker even langswil graag ligt gekleurde glazen met een blauw/zwart of bruin motief.
laat maar even weten of je ze mee neemt..
ik kom zaterdag gehele dag.

Eventinggek schreef:yep, die heb ik er een aantal mee! Hier regent t vandaag af en aan. Net n flinke bui gehad. Is nog erg rustig maar wel leuk, gemiddeld maandsalaris ligt hier geloof ik idd wel n stuk hoger dan op de gemiddelde wedstrijd haha! Tot morgen! En aub zon meenemen!crossmiep schreef:eventinggek:
heb je toevallig ook crossbrillen mee ? doe moet ik echt hebben
dan kom ik zeker even langswil graag ligt gekleurde glazen met een blauw/zwart of bruin motief.
laat maar even weten of je ze mee neemt..
ik kom zaterdag gehele dag.

MJ_ schreef:Ik ben er ook bij morgen, heb er weer zin in.
Weet iemand hoe laat de cross begint? Op de site staat 9 uur maar dat is volgens mij meer de tijd dat het terrein open is?

4 hebben er 2 paarden bij zich.