K zit me alleen allerlei dingen voor de geest te halen: Zetje die niet bij de start weg wil, Zetje die niet over het bruggetje wil, Zetje die hindernis 2 in het donkere bos eng vind, Zetje die het water niet in wil
ooh ik vind het echt spannend. en heb er zo veel zin in joh. ik zit precies zoals mandy te denken wat als replay dit of dat niet wil. of als replay weer lekker jolig gaat doen (ik kan me nog niet zo goed vast houden:P)
heerlijk zo'n weertje,.. inderdaad dat bruggetje,.. wilde mijn oldy zelfs niet
marielle123
Geplaatst: 05-10-10 18:59
die van mij vorig jaar ook niet Gelukkig stond er een mevrouw die heel lief voor me ging lopen het bruggetje over.. Mijn kudde paardje volgde meteen ahahaha toen weer snel in galop verder.
ik heb er ook zo zin in! Ik ga vrijdag ook foto's maken, en natuurlijk bokkers.. Ik zal ze op internet zetten, voor de mensen die niet kunnen wachten om te zien, hoe de cross is geworden.
de brug is eigenlijk een banketstaaf ding..., niet eens een hindernis erop (vroeger wel) maar is vanuit het land/de start het donkere bospad in. that's it... gewoon zand, kleine boogbrug, zo'n 3 meter breed.
ben benieuwd wat die van mij doet, het is wel jammer dat het aan het begin is, dan is de stress wat hoger en meer kans dat ze er niet overheen gaat. maar hopen dat ik ook zo´n lieve vrouw heb die voor me dr overheen loopt. of ik zet gewoon degene die met me mee gaat dr neer grapje..
greefje1
Geplaatst: 05-10-10 20:33
haha, mm.. als je maar door niemand (geen persoon) laat helpen.. want dan ...
bianca1980
Geplaatst: 05-10-10 20:35
Als de brug geen hindernis is, dan is het ook geen weigering...
Ach ik denk dat W dat niet eens door heeft! Hij vind het crossen toch zo leuk dat ik hem dan waarschijnlijk eerst niet meer kan stoppen. En anders zullen we zien of mijn overtuigingskracht voldoende is.
bianca1980
Geplaatst: 05-10-10 21:48
_Sim_ schreef:
Maar hulp van derden (op straffe van uitsluiting) is gewoon niet toegestaan. Nergens in de cross niet en met niks niet!!
Mag je wel een hengeltje met worteltje voor je paard uithangen.... nee alle gekheid op een stokje, hulp mag zeker niet, maar zijn er echt paarden die er ook vanuit stap niet door willen om de cross te vervolgen ?? Ik heb maar eenmaal L gereden in Diepenheim, heb die brug nooit gezien dus weet ook niet waar het over gaat.