[SGW] SGW Gorssel 11/12 september 2010 - voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nessah

Re: SGW Gorssel 11/12 september 2010 - voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 07:54

Moderatoropmerking:
Het is niet toegestaan herhaaldelijk te blijven vragen of er mensen zijn die foto's maken.
Fotografen kunnen zich met foto's melden in het daarvoor bestemde topic hier op SGW en kunnen op de voorbesprekingstopics en starttijden topics zien welke Bokkers er rijden.
Er zijn verschillende vragen verwijderd.

Ook is het niet toegestaan om starttijden te vermelden. Ik heb ook al deze berichten verwijderd.

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 08:48

Dat is een flinke opruiming geweest dan ;) .

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 13:35

@ texelse dat word hem helaas niet, Wenda word verkocht dus willen we er niet teveel meer aan doen. Ik start haar eerst gewoon door voor hopelijk nog wat punten in de M SGW en M springen. Maar die extraatjes houden voorlopig even op ;)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 14:56

Ik ben er klaar voor. Net heerlijk getraind in Löningen dus kom maar op haha

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:28

Ik zag op startlijsten dat ik zowiezo 2 bokkers in mijn ring heb zitten. Mag op zondag de eerste L ring jureren.

Kan ik daarna nog mooi mijn zusje helpen, die start met mijn paard in de B.

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:35

Vandaag nog even getraind met springen, had wedstrijd in Balkburg. Eerst had ik ingeschreven voor Klarenbeek, kom ik er vrijdagavond achter dat het is afgelast vanwege te natte grond :+ . Gelukkig kon ik me toen nog opgeven in Balkburg voor 2 parcoursen indoor wat goed ging. Ook nog even de cross gelopen vandaag (thuiswedstrijd). Ziet er tot nu toe goed uit :D ! De cross loopt dit jaar niet langs het spoor!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 17:36

DyonS schreef:
Ook nog even de cross gelopen vandaag (thuiswedstrijd). Ziet er tot nu toe goed uit :D ! De cross loopt dit jaar niet langs het spoor!

Dat is wel jammer. Was altijd even een lekker lang recht pad om snelheid te maken.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:02

Dan staat hindernis 2 dus niet meer op de zelfde plek :P. Mooi :Y). Vond ik een lastige voor de B paarden om aan te rijden.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:09

Ben benieuwd hoe de route ging. Ken alleen de route langs het spoor en eerst de gastanken en dan de waterbak. Ben benieuwd of dat dit jaar ook zo is.
Heb waarschijnlijk voor elkaar dat mijn vader mijn paard opkomt halen. Zolang op de trailer vond niemand een strak plan..

Marleen_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 23:53

Ben er ook bij!
B paarden, op zondag.
Zoek nog iemand die me voor kan lezen in ring 13, 11.42 uur.
Wie kan me uit de brand helpen?

Alvast bedankt!
Marleen

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 07:33

Marleen @ misschien lukt dat voor mijn groom wel, zij leest mij ook voor. Ik ben dan 1 of 2 na jou. Ik rijd of in een witte dressuurset of kobalt blauw dus je kan me zeer gemakkelijk herkennen.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:18

ik heb net naar de starttijden van jou zitten kijken bianca...tegen de tijd dat jij moet starten, ben ik al klaar..dus ik ga je nog even in de dressuur bewonderen en dan ben ik ervan door..

is er misschien iemand in de gelegenheid om mij voor te lezen rond 9.22?
ik heb een mijn allerliefste hele goede vriend mee als chauffeur/groom...maar hij kan/durft niet te voorlezen...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:25

Marleen, als jij moet dressuren, zijn wij de cross aan het verkennen. Kan je dus niet helpen met voorlezen.

Ik herinner me van vorig jaar dat de eerste drie hindernissen erg heftig waren voor de B-paarden. Heb ze zelf niet gezien, maar volgens mij waren ze smal met weinig aanleuning. Dus als dat dit jaar anders is, lijkt me niet vervelend 8-) .

Wij moeten rond 7.15 uur weg. Vind het nog redelijk vroeg, maar niet rampzalig. Ik moet nog wel even kijken of ik over de snelweg (incl. omleiding) ga rijden of dat ik via Dieren ga. Weet nog niet wat handiger is met een trailer.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:45

Ik heb vorig jaar geen problemen gehad met de B paarden qua hindernissen. Mijn paard liep daar haar 2e cross ooit en had ook niet veel training gehad. Ik heb maar 1 lastigere hindernis gezien en dat was de 2e. Soort steeple met idd weinig aanleuning maar hij was niet te smal. Ik ben benieuwd wat er dit jaar staat.. Vorig jaar was het ook NK pony's dus was het in mijn ogen wel te verwachten dat er wat lastigere sprongen tussen zouden zitten

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:50

Weet iemand toevallig ook hoe lang de cross voor de M pony's/L paarden is? Kan ik daar evt de training op aanpassen.
Morgen heb ik nog een crosstraining in Oosterwolde en ga woensdag denk ik nog even thuis spelen

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 08:56

Geen idee dacht max 2500m. Volgens mij staat dat wel in het reglement hoe lang het mag zijn. Als je dat aanhoud zit je vast goed...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 09:25

caro29 schreef:
Ik heb vorig jaar geen problemen gehad met de B paarden qua hindernissen. Mijn paard liep daar haar 2e cross ooit en had ook niet veel training gehad. Ik heb maar 1 lastigere hindernis gezien en dat was de 2e. Soort steeple met idd weinig aanleuning maar hij was niet te smal. Ik ben benieuwd wat er dit jaar staat.. Vorig jaar was het ook NK pony's dus was het in mijn ogen wel te verwachten dat er wat lastigere sprongen tussen zouden zitten

Giga sprong ze ook gewoon, maar volgens mij werden van de 5 combinaties voor haar er 3 uitgesloten op die eerste paar hindernissen.
Ik zat bij de laatste hindernis met m'n camera en volgde het via de omroepinstallatie (leve de omroep!!!), tjonge wat werd ik zenuwachtig van al die weigeringen. Was wel gaaf om dan te horen dat Gieg overal goed overheen ging :D .

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 10:59

madelene schreef:
ik heb net naar de starttijden van jou zitten kijken bianca...tegen de tijd dat jij moet starten, ben ik al klaar..dus ik ga je nog even in de dressuur bewonderen en dan ben ik ervan door..
is er misschien iemand in de gelegenheid om mij voor te lezen rond 9.22?
ik heb een mijn allerliefste hele goede vriend mee als chauffeur/groom...maar hij kan/durft niet te voorlezen...

Jij moet idd wel heel vroeg.. :Z . Je gaat er gelijk vandoor als je klaar bent, jij wacht zowieso geen uitreiking af van de L ?? gezellig als je even langs komt.. ;) Ik ga vrijdag of zaterdag even kijken wat ik doe kwa tijdsindeling, wilde eigenlijk zaterdag geen paardedag hebben, maar als ik alles al klaar zet zaterdag dan kan ik zondag vroeger weg om voor dressuur cross te lopen en dan kan ik de tijd ertussen gewoon rustig aan doen. Zondag ochtend vlechten EN cross lopen voor dressuur word dan weer hachelijk vroeg weg...mmmhhhhh....ben nog in beraad met mijzelf.. :D

Loopt de cross nu weer eerst naast de binnebak dat pad op naar achteren en dan waterbak rechtsom en dan weer rechts bos in ??? ik heb nl nog nooit de variant omgedraaid gereden. Het springen was dan op een maisveld waar de cross toen ook nog langs liep van het spoor af ??

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:05

Ik ga toch nog naar Gorssel, ga zaterdag mee als groom bij de L paarden. Hoef ook pas om 9u weg, terwijl het 2,5 uur rijden is. Wat een luxe :D

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:29

bianca..ik ben nog in die fase van de opleiding met coopertje dat ik inderdaad (nog) geen prijsuitreiking hoef af te wachten...hihi ;)

avanti2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 11:44

[quote="bianca1980"]Loopt de cross nu weer eerst naast de binnebak dat pad op naar achteren en dan waterbak rechtsom en dan weer rechts bos in ??? ik heb nl nog nooit de variant omgedraaid gereden. Het springen was dan op een maisveld waar de cross toen ook nog langs liep van het spoor af ??

Nee, starten naast de rijhal en dan de zandweg oversteken, het bos in en het rondje linksom! (alleen niet meer langs het spoor..)Dus de waterbak zit wat meer op het eind van de cross.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 13:34

ik had volgens mij een bericht geplaatst maar kan deze niet weer vinden (had er ook een starttijd ingezet volgens mij)
maar ik hoef pas net voor de middag te dressuren dus als mensen van ver nog willen ruilen, zodat ze niet om 4 uur s'nachts het bed uit hoeven, dan mag dat altijd van mij.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:57

Susy_Q schreef:
ik had volgens mij een bericht geplaatst maar kan deze niet weer vinden (had er ook een starttijd ingezet volgens mij)
maar ik hoef pas net voor de middag te dressuren dus als mensen van ver nog willen ruilen, zodat ze niet om 4 uur s'nachts het bed uit hoeven, dan mag dat altijd van mij.

Welke klasse rijd je?
Het gaat me niet zo zeer om niet te vroeg weg willen maar mijn zus en ik moeten gelijk en zouden graag elkaar willen helpen? (B en L paarden, zondag)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:09

avanti2000 schreef:
Nee, starten naast de rijhal en dan de zandweg oversteken, het bos in en het rondje linksom! (alleen niet meer langs het spoor..)Dus de waterbak zit wat meer op het eind van de cross.

ah kijk nu snap ik hem helemaal. Ik ken idd alleen het rondje rechtsom, waterbak als hindernis 4 of 6 of zo was dat. Ben benieuwd !!!! ;)

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 17:10

madelene schreef:
bianca..ik ben nog in die fase van de opleiding met coopertje dat ik inderdaad (nog) geen prijsuitreiking hoef af te wachten...hihi ;)

Toch heb je al wat puntjes toch ?? vandaar dat ik dacht dat je de cross al aardig foutloos door reed.. ;)