Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

lekker dan is dat voor een paard.
), maar ook erg moe. Ze ligt nu lekker te zonnebaden maar houdt mij scherp in de gaten.

Maar geneeskunde kennis zit al weer redelijk verweg. En dan heb ik het ook over mensen en niet over paarden
ben benieuwd..
!
.
) , eerste proef liep Bam de sterren van de hemel, hij was zo druk en vrolijk dat er behoorlijk wat power inzat
, ik denk toch wel onze beste m1-proef ooit. Tweede was wel aardig, maar kon de eerste niet evenaren en was wat slordiger. Ik was wel wat teleurgesteld toen ik mijn punten hoorde, de eerst proef ging echt fijn en vond ik toch wel echt een dikke wp waardig, had helaas 177 en derde plek. De tweede had ik ook wel iets hoger in geschat, ik ben benieuwd wat de rest van de ring had als je van de 7 mensen een tweede prijs kan verdienen met 169! punten.
op mijn paard (en die zijn zeer zeldzaam bij mij
), volgende keer beter.
Heerlijk, die vrijheid!! Ik kan ook echt niet wachten gewoon
..
Echt mega.. ik herkende jullie vooral aan zijn formaat met de wit onderlegde neusriem
.
Zo maar even kijken of ze volgende week dan dus wél kan..
. Die heeft zich flink tegoed kunnen doen aan haar enorme hooibal met kuil
...
, maar ga idd maar weleens even kijken of er ook hele dunne katoenen uitrijdekens zijn om hem zo te beschermen tijdens buitenritten, dat ze niet allemaal op zijn reet gaan zitten. Een paar steken zullen geen kwaad kunnen, maar als het constant aanblijft dan gaat dus zoals nu de huid onsteken.
fijne avond !!!!!!!!
.
, ik was er helemaalweg van toen ik hem kocht (terwijl iedereen hem spuuglelijk vind
), maar nu ben ik dat ding zo zat, de eerstvolgende keer dat ik bij de divoza kom neem ik de Kieffer Koln (echt een mm wit ondlegd ofzo) mee
.
(niet helemaal verdiend, onze tegenstander reed eigenlijk netter maar we hadden dezelfde punten. Toen moest nog weer gekeken naar een aantal punten in de proef en daar hadden wij nét 1 puntje hoger). We hadden het niet meer verwacht omdat we best wat fouten hadden, dus het was wel een verassing. Maar echt verdiend voelt het niet...