Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

geneer me dood nu
_Noor schreef:Blonde actie dan.
Dat wordt dan brief nr. 2 van de KHNSZou dat consequenties hebben?

Ingridje16 schreef:Dus misschien zit ik wel weer te zeuren maar dat is wel iets waarvan ik denk dat dat anders moet, als ik zo ook de hindernislijst kijk zie ik ook combinaties met gewoon 8 weigeringen. Dan denk ik van joh ga eerst eens een paar lessen volgen, en wil je dat niet accepteer dan gewoon dat je er na 4 weigeringen uit moet.

Simmie schreef:Ja, was echt l.ullig voor een aantal ruiters. Ik sprak zondag Edith op springwedstrijd in Soest en zij baalde als een stekker dat ze met alle 3 de paarden de hindernis foutief passeerde!
TG ik heb jou heel niet gezien. Wel gehoord dat jij en Nick werden om geroepen bij de prijsuitreiking, maar jullie kwamen beiden niet om je prijs op te halen.
Eefiesvenna schreef:Ik was ook iemand met 8 weigeringen, ik wist dus niet dat je in de BB er dan ook uit moet!

, allemaal stappers in die losrijring.
(maakt voor mij niet uit als we te snel zijn omdat we HC reden) Na de cross was zijn hartslag 68, valt ook nog mee met dat tempo en het warme weer.
billy1 schreef:Ben even aan het bijlezen, maar ik als crossbouwer vond de hindernis dus erg ONDUIDELIJK afgevlagd!!! Ik had zelf de punt al AB sprong afgevlagd en het eerste stijltje als A en het tweede stijltje als B, dan was het voor iedereen veeeeeel duidelijker geweest dat die spong uit meedere elementen bestond!_Noor schreef:Blonde actie dan.
Dat wordt dan brief nr. 2 van de KHNSZou dat consequenties hebben?
Foutief rijden doe je niet bewust dus volgens mij krijg je hier geen brief voor hoor! Jij wist toe je verder reed toch niet dat je een vlag had gemist!
Eefiesvenna schreef:Organisatie vond ik wel super, vriendelijke mensen allemaal! Werd vlot geholpen bij de DA en bij de start werd ik ook even wegwijs gemaakt hoe dat in z,n werk gaat.
Ben trouwens nog een blauwe springschoen verloren bij één van de eerste hindernissen van epplej*ck, als iemand die gevonden heeft...