Aukelizzy schreef:Overigens heeft de "grote baas" besloten dat de oefencross verplaatst wordt van de zondag naar de zaterdag.
das niet handig niet, zou eigenlijk zaterdag lekker met hem naar het strand gaan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mistid schreef:Organisatie, dan hoop ik wel voor 'de grote baas' dat de mensen die door het verplaatsen niet meer mee kunnen doen aan de oefencross, ook niet hoeven te betalen?
Ik zou het iig vertikken als ik om zo'n reden niet kon starten en wel moest betalen
_Noor schreef:Prima tijden. Is er al een starttijden topic?
Shanoek: Ik spring en cross meteen achter jou aan. Dus mocht je een soort oerkreet horen: dan ben ik het
Edit: we zijn in mijn ring met 3 Karandasj-en. Leuk!
Jolienn schreef:mistid schreef:Organisatie, dan hoop ik wel voor 'de grote baas' dat de mensen die door het verplaatsen niet meer mee kunnen doen aan de oefencross, ook niet hoeven te betalen?
Dat was ook gelijk mijn eerste gedachte. Want er staat wel heel leuk afmelden NA 30 mei=betalen, maar als je dan 31 mei besluit een rubriek naar een andere dag te verplaatsen KUN je het gewoon niet maken om die mensen te laten betalen! En als dat wel zo is, raad ik iedereen aan er mee naar de KNHS te stappenIk zou het iig vertikken als ik om zo'n reden niet kon starten en wel moest betalen
.
(ook zo banketstaaf als je achteraf een boze brief krijgt van de KNHS) 
Jolienn schreef:Noortje, heb jij je onderschrift qua winstpunten nog niet aangepast, of ga je echt met 7 winstpunten in de B in de klasse L starten? Want bij de paarden moet je wel 10 winstpunten hebben hè(ook zo banketstaaf als je achteraf een boze brief krijgt van de KNHS)

TeeGee schreef:Ik heb mooie tijden!!
Organisatie, waarom 21 deelnemers in een B paarden groep?? Kost je een extra prijs en levert maar 20 euro(?) inschrijfgeld op. Groepen van 20 of 24 zijn dan logischer. Niet verkeerd bedoelt hoor!!
Rox_Basil schreef:tja, en toen was ik die gene die de starlijst gemaakt heb.. ik heb het ook nog maar 1 keer gedaan, dat was vorig jaar.. en als jullie goed gekeken hadden.. eerst waren het groepen van 23 alleen door afmeldingen enz zijn het er minder geworden..
en het is nagekeken door iemand anders en die zei dat het zo moest.. en tja.. ik hoor ook niks van de klas die het nu organiseerd dus probeer zelf t ma goed te doen..