[SGW] SGW Oudkarspel, 5 & 6 juni, voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 14:57

Aukelizzy schreef:
Overigens heeft de "grote baas" besloten dat de oefencross verplaatst wordt van de zondag naar de zaterdag.

das niet handig niet, zou eigenlijk zaterdag lekker met hem naar het strand gaan.

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:08

mistid schreef:
Organisatie, dan hoop ik wel voor 'de grote baas' dat de mensen die door het verplaatsen niet meer mee kunnen doen aan de oefencross, ook niet hoeven te betalen?

Dat was ook gelijk mijn eerste gedachte. Want er staat wel heel leuk afmelden NA 30 mei=betalen, maar als je dan 31 mei besluit een rubriek naar een andere dag te verplaatsen KUN je het gewoon niet maken om die mensen te laten betalen! En als dat wel zo is, raad ik iedereen aan er mee naar de KNHS te stappen :+ Ik zou het iig vertikken als ik om zo'n reden niet kon starten en wel moest betalen :P

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:11

_Noor schreef:
Prima tijden. Is er al een starttijden topic?

Shanoek: Ik spring en cross meteen achter jou aan. Dus mocht je een soort oerkreet horen: dan ben ik het ;)

Edit: we zijn in mijn ring met 3 Karandasj-en. Leuk! :D

Ik heb mooie tijden! Lekker bijtijds klaar! Is er eventueel een mogelijkheid om de oefencross te rijden als ik in de cross niet rondkom?

@ Noor, hopelijk reageert die van jou niet op Vorstin, mochten we stil komen te staan.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:13

Jolienn schreef:
mistid schreef:
Organisatie, dan hoop ik wel voor 'de grote baas' dat de mensen die door het verplaatsen niet meer mee kunnen doen aan de oefencross, ook niet hoeven te betalen?

Dat was ook gelijk mijn eerste gedachte. Want er staat wel heel leuk afmelden NA 30 mei=betalen, maar als je dan 31 mei besluit een rubriek naar een andere dag te verplaatsen KUN je het gewoon niet maken om die mensen te laten betalen! En als dat wel zo is, raad ik iedereen aan er mee naar de KNHS te stappen :+ Ik zou het iig vertikken als ik om zo'n reden niet kon starten en wel moest betalen :P

Lijkt me dat het zo'n vaart niet zal lopen. Organisatie zal er heus wel rekening mee houden dat er mensen zijn die niet kunnen en die hoeven heus niet te betalen dan.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:15

Rustig meiden, rustig. Er wordt toch nergens gezegd dat je moet betalen, hier hebben we het niet over gehad maar ik neem aan dat hier wel rekening mee gehouden is. Pas mopperen als je zeker weet hoe het zit... ;)

mistid

Re: SGW Oudkarspel, 5 & 6 juni, voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:17

Ik mopperde niet, ik haalde het alleen even aan. Er zit ontzettend veel werk in het organiseren van een wedstrijd, ken deze wedstrijd niet dus vind ik het onnodig om vantevoor te gaan mopperen :) .

Wedstrijden waar ik al jaren kom en waar het al jaren een rommelpot qua organisatie is klaag/mopper ik tegenwoordig wel over. Maar hier horen (nog) geen crossen bij :)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:06

[quote="Snoekiej@ Noor, hopelijk reageert die van jou niet op Vorstin, mochten we stil komen te staan.[/quote]

Mmmmwah, ik vrees van wel. Vandaar ook de oerkreet ;)

Jolienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:25

Noortje, heb jij je onderschrift qua winstpunten nog niet aangepast, of ga je echt met 7 winstpunten in de B in de klasse L starten? Want bij de paarden moet je wel 10 winstpunten hebben hè ;) (ook zo banketstaaf als je achteraf een boze brief krijgt van de KNHS)

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:34

Bij 4 mag je toch over?

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:35

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:04

Klopt. Ondanks dat ik het belachelijk vind mag je de B uit met 4 wp's.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:41

Als je 1 uur en 3 kwartier hebt tussen je dressuurproef en het springen is dat genoeg tijd om cross te lopen? Wel wat weinig of niet? Aangezien je nog moet op/ afzadelen etc... Denk dat t niets wordt. Moet een vriendin van me ook nog voorlezen. Of moeders moet mee gaan..
Er staat nog nergens hoelaat cross open gaat voor verkenning of lees ik er over heen?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:10

Ik heb mooie tijden!!

Organisatie, waarom 21 deelnemers in een B paarden groep?? Kost je een extra prijs en levert maar 20 euro(?) inschrijfgeld op. Groepen van 20 of 24 zijn dan logischer. Niet verkeerd bedoelt hoor!!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:25

Jolienn schreef:
Noortje, heb jij je onderschrift qua winstpunten nog niet aangepast, of ga je echt met 7 winstpunten in de B in de klasse L starten? Want bij de paarden moet je wel 10 winstpunten hebben hè ;) (ook zo banketstaaf als je achteraf een boze brief krijgt van de KNHS)

OMG, ik krijg zowat een hartverknettering!! Ik dacht even dat ik gek was geworden... :Y)

Het zijn er idd 4. Maar toen waren we er écht nog niet klaar voor!! :n
Heb er nu echt zin in, de laatste cross en trainingen pakt hij super aan. toch wel beetje zenuwlappig

Edit: maar mijn onderschrift had ik nog niet goed bijgewerkt, zag ik op de KNHS-site ;)

Typo

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:46

TeeGee schreef:
Ik heb mooie tijden!!

Organisatie, waarom 21 deelnemers in een B paarden groep?? Kost je een extra prijs en levert maar 20 euro(?) inschrijfgeld op. Groepen van 20 of 24 zijn dan logischer. Niet verkeerd bedoelt hoor!!

Klopt idd, vind het zelf ook onlogisch! Maar iemand anders ( niet van onze groep zeg maar, maar iemand van vorig jaar) heeft de startlijst gemaakt en verder niet met ons te overleggen. Het is idd ook niet handig.

Edit: typfout
Laatst bijgewerkt door Aukelizzy op 31-05-10 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:49

Nogmaals mijn vraag:
Is er eventueel een mogelijkheid om de oefencross te rijden als ik in de cross niet rondkom?

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:51

weet iemand tot hoelaat de cross zondag duurd?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:51

Snoekiej schreef:
Nogmaals mijn vraag:
Is er eventueel een mogelijkheid om de oefencross te rijden als ik in de cross niet rondkom?

Ik zal het even voor je navragen morgen! Denk dat daar eventueel dan wel iets voor geregeld kan worden, maar ik zal het even navragen voor de zekerheid.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:53

boooo schreef:
weet iemand tot hoelaat de cross zondag duurd?

De laatste start zondag om 16.46 dacht ik.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:54

Oke bedankt.
En zaterdag rond half 6 toch?

Rox_Basil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:56

tja, en toen was ik die gene die de starlijst gemaakt heb.. ik heb het ook nog maar 1 keer gedaan, dat was vorig jaar.. en als jullie goed gekeken hadden.. eerst waren het groepen van 23 alleen door afmeldingen enz zijn het er minder geworden..

en het is nagekeken door iemand anders en die zei dat het zo moest.. en tja.. ik hoor ook niks van de klas die het nu organiseerd dus probeer zelf t ma goed te doen..

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:56

Heb ff nagekeken de laatste start zaterdag rond half drie en zondag rond kwart over 5.

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 20:57

Rox_Basil schreef:
tja, en toen was ik die gene die de starlijst gemaakt heb.. ik heb het ook nog maar 1 keer gedaan, dat was vorig jaar.. en als jullie goed gekeken hadden.. eerst waren het groepen van 23 alleen door afmeldingen enz zijn het er minder geworden..

en het is nagekeken door iemand anders en die zei dat het zo moest.. en tja.. ik hoor ook niks van de klas die het nu organiseerd dus probeer zelf t ma goed te doen..

Ohh vandaar dat het er minder geworden zijn, das nu dus duidelijk. ff voor de duidelijkheid we zijn echt onwijs blij met jou hulp hoor!!

Rox_Basil

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:05

owja weet iemand toevallig.. welke proef moet de B rijden? doe zelf namelijk voor het eerst mee;) en hoe zit het met kleding.. je hoeft toch geen witte broek maar mogen alle kleuren?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:06

B-5 L-9 M-13 is het volgens mij :)
5 dus :)
Alle kleuren mogen idd!