. Ik rij er ongeveer een half uurtje over, geen snelweg. Wordt weer de 1e keer dit jaar, ben benieuwd, heb er zin in
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Allemaal mensen zonder cross ervaring en met een ijslander dus.
Marsu schreef:Toevallig kom ik dit topic tegen.
Aankomende zondag ben ik ook bij de Zuidplasruiters. Onze ijslandervereniging heeft crosslesAllemaal mensen zonder cross ervaring en met een ijslander dus.
Uiteindelijk is het een klein groepje geworden, maar 3, maar het wordt vast heel leuk. Ik ga mee als begeleiding en er komen er nog een aantal om foto's te maken.
Wij rijden om 12 uur.
en ik hoop volgend jaar met mijn ijs mee te doen in de puppygroep
Mootje schreef:Je kan makkelijk bij de gevorderden, hoor!
. Ze had namelijk al een hele grote puppygroep, of ik dus bij de beginners wilde....
(verbaasde me vandaag wel over een paar fijne lijntjes zeg!). Als het allemaal goed uitkomt gaat het wel, maar anders ben ik snel uit balans, en als ik eraan denk dat ik m'n hand voor moet houden vergeet ik weer om 'm scherp aan m'n been te zetten voor de sprong, en andersom
! CarovdG schreef:Het was een geslaagde training........ben alleen in 15 jaar niet zo gespannen geweest. Paardje deed het super, nu moet ik weer wat meer lef krijgen en overtuigender gaan rijden. Maar het was prima zo weer voor de eerste keer. Manlief heeft hele mooie plaatjes geschoten, leuk en ben er blij mee!

Remember schreef:Mootje schreef:Je kan makkelijk bij de gevorderden, hoor!
Ik?? Man, ik moest bijna een schone onderbroek aan gaan trekken toen ik tegen Donna had gezegd dat het goed was dat ze me mij de beginners ingedeeld had![]()
. Ze had namelijk al een hele grote puppygroep, of ik dus bij de beginners wilde....
Vind het echt allemaal heel spannend en heb weinig ervaring in het springen, dus dit is me allemaal al gek zat, ook al gaat het soms best wel erg fijn(verbaasde me vandaag wel over een paar fijne lijntjes zeg!). Als het allemaal goed uitkomt gaat het wel, maar anders ben ik snel uit balans, en als ik eraan denk dat ik m'n hand voor moet houden vergeet ik weer om 'm scherp aan m'n been te zetten voor de sprong, en andersom
![]()
Ik blijf dus gewoon lekker bij de beginners!
als je wat meer vertrouwen krijgt ga je inderdaad nog een stapje verder. Jouw paard blijft geweldig en ik blijf een zwak voor hem hebben