Ik heb vanmorgen al even in de binnenbak gereden. Sofie liep erg fijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
caroline78 schreef:hoi,
Gisteren geen internet meer gehad. Tele2 lag eruit. paar leuke laarzen in Assen gekocht.
Net naar ziekenhuis geweest. Arts wilde mij zo weer weg sturen zonder de foto te hebben gezien met de mededeling gaat goed en duurt zo'n 2 maanden. Op aandringen van mij en mijn moeder ging hij foto bekijken en verteld doodleuk ja slechte breuk.Ik wilde weten wat er aan te doen was omdat ik en reuma heb en slechte rechter schouder (pianotoetssyndroom)
Gevolg: 30 dec onder het mes want er wordt een plaatje ingezet. Vindt het doodeng want ben nog nooit geopereerd.
Wat een rare manier van behandelen zeg....
Epona_ schreef:Idd, heb je gelijk in! Ik kan er ook niet goed tegen dat mensen gestoord hoge prijzen vragen voor een jong paard dat enkel een goed afstamming heeft. Ik heb al te veel middelmatige paarden gezien met een schitterende afstamming en te veel fantastische paarden met een onbekende. Maar da's echt eigen mening, deze paarden geraken vaak nog verkocht voor die hoge prijzen.