Moesten om kwart voor 9 parcour 1 verkennen en daar stond dé hindernis van vorige keer niet in (wel die hindernis maar zonder de zwart/blauw/witte borden eronder) daar was ik wel erg blij mee
Met losrijden was hij niet zo goed aan het lopen als vorige keer en ik moest een stuk eerder dan ik dacht al starten dus moest nog snel wat springen enzo.
1ste parcours: héél kijkerig het eerste rondje in galop door de bak, groeten en naar hindernis 1. Daar kreeg ik hem echt nét aan overheen (en we hadden zo weinig impuls dat we een balk meenamen ) 2 ook zo ong en 3 stopte hij voor, nog een keer aanrijden stopte hij weer: flink aangepakt en toen nam hij hem wel. Daarna scherpe bocht naar steiltje 4, die ging goed. In een gebroken lijntje naar 5, waar we een beetje raar overheen gingen (+2 balken

) 6ab ging goed, beetje hard ingekomen maar dat wisten we nog te corrigeren en kwamen gewoon goed uit. 7&8&9 gingen goed.
Hij is eigenlijk altijd wel voorzichtig van die balken was ik niet zo van hem gewend maarja, ghet waren ook niet zulke nette sprongen

2e parcours:
voelde hij wel wat beter aan hindernis 1 & 2 waren dezelfde als in het eerste parcour en sprong hij dit keer netjes. 3 ging ook goed, toen 4a (3 uit de vorige ronde) en hup stond hij weer stil ... nog eens aangereden stopt ie weer. Heb me even kwaad gemaakt op hem en nog een keer aangereden en toen nam hij hem wel, 4b&5&6 gingen goed en toen het rijtje 7 & daarna 8 (waar nu wel dé borden onderstonden) Ik kwam met een hele scherpe wending naar 7 die pakte hij zo zonder problemen en we gingen makkelijk (als hij wil gaan stoppen kan ik het meestal wel aanvoelen) richtig 8 en zo hup eroverheen. De laatste was weer 1 en ging prima.
Ik baalde wel een beetje dat hij weer op dezelfde stopte maarja, jammer dan volgende keer beter. Er waren meer paarden die 3/4a niks vonden.
Wel rondgekomen: dus dat is weer mooi. We gaan weer lekker verder