Maar ja, moet ook achter het stuur met trailer er achter.
massiemas
Geplaatst: 09-02-09 15:06
Ik had nog niet gereageerd in het topic, alleen via pb Maar ik kan in ieder geval wel op de nu geplande tijd! Wanneer het terrein inderdaad beter is in Bussloo lijkt het mij leerzamer en leuker om daar naartoe te gaan. Voor mij maakt het kwa afstand niets uit dus ik vind alles prima.
Bedenk me net dat mn paard nu nog niet op ijzers met gaten voor de punten staat.. Voor staat ze op ijzers, achter niets. Zou het dan niet te glad en glibberig worden?
Mijne heeft ook alleen nog maar voor. Liever geen ijzers achter, dan ijzers zonder puntgaten. Ik ken genoeg mensen die met paarden crossen zonder ijzers. Gewoon beetje oppassen... komt wel goed!
Is Bussloo al zeker of wachten we even bijvoorbeeld donderdag/vrijdag af?
Astridhorse
Geplaatst: 09-02-09 16:04
Ik doe de 22e mee maar ik denk niet dat ik naar boekelo kan komen. En, ik wil echt graag naar bussloo. Dus als het echt omgewisseld wordt, dan wil ik graag de 15e nog mee, als er zich iemand afmeld die bv met hetzelfde probleem zit.. Als de 22e bussloo blijft is het voor mij geen probleem.. maar boekelo is te ver denk ik.
Irene2
Geplaatst: 09-02-09 17:41
Hoihoi, sorry ik ben ontzettend druk.
Ferdinant gaat ons niet in de weide laten rijden, ik ben al benieuwd of hij dat over 2 weken toe zal laten. hij wil echt dat zn weide helemaal mooi blijft.
bussloo zondag is ook een prima idee. Over de bodem: ik heb er vorig jaar een middagje getraind. toen was het schitterend weer maar was er wel regen gevallen de week ervoor. Ik ben toen met paard bijna onderuit gegaan. de bodum is op meeste stukken kleigrond.
ik had toen nog geen ijzers, dus met ijzers zal het beter gaan. maar we moeten daar wel op letten.