Ik vind het ook een vreselijke methode.. Als ze zo "moeten" rijden om op zo'n hoog niveau te presteren, dan maar een minder hoog niveau en paardvriendelijk en met plezier voor zowel paard áls ruiter/amazone!!
Er zijn zoveel top mensen die op deze wijze trainen. Ik vind foto's altijd zo dubbel. Het ziet er wel ernstig uit op deze foto's maar hoe lang hebben ze hem in deze houding gelongeerd etc. Op film heb je een veel duidelijker beeld.
Kreeg net een telefoontje, mijn oom die al een aantal week met een herensbloeding etc. in coma ligt, gaan ze van de beademing afhalen
Ben weer terug van concours. Eerste proef ging erg slecht Hij stond 2x stil omdat ie alles doodeng vond, zat veel te veel spanning op, Annemiek moest naast mij in de ring waar ik mij nogak druk om maakte omdat ik het goed wilde doen.. Daar 195 punten, viel me heel hard mee.. Tweede proef ging beter, een gewone proef zonder fouten. Daar 221 punten, maar we hebben niet gewacht op de prijsuitreking. Ik stond 3e, maar het liep nog 1,5 uur door. Als ik prijs heb kan ik 'm zondag ophalen.