), dat moet je het even vet typen(of een kleurtje)
dan kunnen wij dat snel opzoeken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), dat moet je het even vet typen(of een kleurtje)
dan kunnen wij dat snel opzoeken

.
Canter schreef:Is de indoor cross bij Beukers alleen cross of moet je ook dressuren en springen?
Mijn stoere man liep in 1x de trailer in
Meisje is helemaal verliefd op hem en hij staat maar 40 min rijden hier vandaan dus ik ga hem nog eens opzoeken.
Gelukkig zijn we er snel bij. Het veroorzakende wondje is maar 1cm groot
Had gemideld een 7.7!

Vind de SGW foto’s toch wel het leukste om te zien 

Wat een verhaal zeg, nog een geluk dat jullie en jullie paardjes er nog zo goed vanaf zijn gekomen. Schrikken hoor 

?
Nouja jurk, lapje stof 
Weten jullie misschien nog een leuke Duitse paardensite?

Maar kan me idd voorstellen dat het voor jouw en je paardje niet zo fijn was. Was er niets aan haar been te zien??CarpeDiem schreef:Simmie: leuk he zon mensen! Hoewel ik mezelf erop betrap dat ik sinds mijn 1e crosstraining ook meer tegen mn paard praat als eerst. en soms ook van dat soort kreten durf te uitenMaar kan me idd voorstellen dat het voor jouw en je paardje niet zo fijn was. Was er niets aan haar been te zien??
gelukkig dat jullie niet heel erg gewond zijn geraakt. (en jullie paardjes ok )
miss_jumpy schreef:
@ GvdT, ik had het met mijn zus over onze pony, die heeft alweer dikke haren, en kwam vorig jaar ook slecht door de rui heen. Veel mensen zeggen dat je na januari niet meer moet scheren, maar jij scheert je pony toch ook altijd nog later een keer? Om nu te scheren is wel wat koud, hij heeft er momenteel niet echt last van, dus liever scheren we iets later. Maar we weten niet of dat wel kan..?
was bedacht ik dat ik vergeten was te reageren
van de zomer had hij overigens gewoon weer en mooi glimmend vachtje 

)