Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En klinkt tof van Blits!
Zou er speed in het gras zitten zonder dat we het weten?
, Hanne heeft haar been/enkel gebroken vandaag
. Stomme val gehad, op haar voeten geland en gebroken
. Ze was super goed vertrokken mr bij een grachtje draaide shuddy zich weg en stom weg dan breuk opgelopen
. Khoop dat het allemaal meevalt en dat het niet geopereerd moet worden, boeg stond behoorlijk scheef :s.
.
Wat jammer, ze had zo'n mooie punten op dat protocol, zeker die 10 op verzorging!
(loop al ne ganse dag zo rond...)! Dressuur was ze heeeeel braaf in die mierennest die de inrijpiste moest voorstellen. Wat was dat zeg... Braaf proefje gereden, braaf punten gekregen
. Jumping was ze 180° verschil met hoe ze in de springles liep, compleet zen en zo foutloos parcourtje gereden. Cross liep ze alsof ze 't al 100x gedaan had, ik vond 't echt mooi gebouwd en was beetje onder de indruk bij 't verkennen, maar mijn SuperNiek dus niet
!!! Water even getwijfeld, maar gezien de wateringang geen hindernis op zich was, foutloos binnengekomen!!! Wel nog hoop tijdfouten, maar dat komt wel
. Pak nog beetje teveel m'n tijd om ze klaar te zetten voor elke sprong denk ik... Maar hoe dan ook, ik ben superblij met mijn vriendinnetje
, had 't ni beter kunnen hopen!
Hanne da's balen, verdorie. Pijnlijk wellicht ook. Veel beterschap!!
echt niet fijn, lukt het beetje om het val je af te zetten?
wat een fijne, super enthousiaste post
way the go, girl!
idd, die tijd die komt wel, als ze zich flink laten rondrijden en foutloos blijven dan is dat het belangrijkste hé
Trouwens welke osteo heb je? Ik zoek ook iemand in het Gentse.
goed gereden precies!!
Die mensen kwamen hem halen met een vrachtwagen (ze kwamen net terug van Tiel.t) en meneertje was super geïnteresseerd, van als de ramp open ging trok hij me omver om de camion op te kunnen
wel grappig, hij kon precies net snel genoeg weg zijn van mij ofzo
maar bon, beter zo dan omgekeerd. Ondertussen gehoord dat hij goed is aangekomen en rustige nacht heeft gehad en zich flink gedraagt
ik denk dat ze er veel plezier van gaan hebben en zou er niet van verschieten als'k hem binnenkort in de M-reeksen terug zie 
k ben minstens even ongeduldig als toen ik zelf zwanger wou worden
ik hoop nu maar dat ze idd vol is!
als hij er zelf al zo zin in had! Duimen dat de merrie van de eerste keer vol is, scheelt altijd in stress.
ben nog steeds van plan naar de wetenschappelijke verklaring van de flair-strips te kijken, maar de dagen zijn een beetje te kort....)
, hoewel ik het nog zo sneu niet vind voor die mannen... As I said, frustraties over dan... Niet leuk wel om er dan zo mee geconfronteerd te worden. Hopelijk is hij dan snel van zijn testosteron af!
. Boeiende lectuur, dat alleszins! Als ik alles goed teruggevonden heb, is hun nut vooral bewezen bij longbloeders. Hetgeen een probleem is bij renpaarden. Maar, het positieve effect van die strips zou voornamelijk aantoonbaar zijn bij de 'ergere' bloeders, en minder bij paarden die hier sowieso minder last van hebben. Blijkbaar is er wel nog discussie over wat een goeie methode is om de 'ergheid' aan te tonen, dus eigenlijk gaat geen enkel van de gepubliceerde onderzoeken ver genoeg...
)... Nope, ik ben -op wetenschappelijke basis- niet overtuigd van het nut. Maar, baat het niet,... Dus proberen gaat mee
.
. Maar meestal in zo'n subtiele mate dat er uitwendig niets aan het paard te zien is. Maar bij endoscopie van de luchtwegen worden dan spoortjes/ sporen bloed teruggevonden.
... Sponsors, anyone?)
ga je hem vaker laten starten Door dirk?
. Met wie ga je starten in marchin?
.
.
!!!!
wachten is de hel! Maar langs de andere kant, je zit nog mooi vroeg in het seizoen, dus mocht ze nu niet vol zijn, heb je nog ruim de tijd. Ik pb je seffens nog.
zal een super ervaren leerpaard zijn voor jou!
Super super veel zin erin! Komt goed PP! Ene (of meer) drinken op zaterdag en het zal nog zo vlot gaan de zondag