volgens mij mag ik nog wel flink gaan rijden wil ik mijn coupons op maken. Maar ik denk dat ik de meeste richting openhaard ga sturen
AntheaV
Geplaatst: 28-10-11 10:11
mijn springcoupons kunnen ook richting de open haard trouwens. Volgens mij heb ik er daar nog best veel van
MargreetW
Geplaatst: 28-10-11 10:15
Zo net Noor gesproken, we kunnen morgen direct na de cross naar huis!
De baan van het kampioenschap is op een maisveld en de lijn van de baan ligt scheef ten opzichte van de lijn van het maisveld. Dus volgens de jury reed ze ontzettend scheef. Toen Noor een opmerking maakte over de lijnen en dat het (volgens haar) slecht te zien was of je nu in de baan reed werd hij lichtelijk pissed-of. Jammer, is de spanning ook weg en gaan we morgen gewoon lekker crossen.
En wat die coupons betreft, ik zou ze nog niet weggooien. Eens even afwachten tot alles definitief is en dan eens kijken wat de juristen zeggen over teruggave van de coupons,
muts_marijke
Geplaatst: 28-10-11 10:24
Goeiemoggel
@ Sim dank je Ben er ook erg blij mee @ Corien van harte gefeliciteerd!!! Leuke baan lijkt me!!! @ Anthea volgens mij heb ik jou niet op FB, denk dat je hem daarom niet kunt zien. Zeus is wel een koffievos maar op de ene foto donkerder als op de andere. @ Margreet wat leuk dat er al kaartjes lagen! Dat doet een mens altijd goed! En wat balen van Noor's dressuur! @ Renske dank je!! @ BVW oei ik ga zo naast mn schoentjes lopen, ik vind hem ook erg knap en elke keer als ik die foto''s zie denk ik ; is dat mijn paard?? Heb ik zo'n mooi paard Ben zooooo blij met de foto's! Dank je wel voor je lieve reactie! @ Mandy ik wil wel graag wat foto's uitvergroot hebben maar kan niet kiezen ik kom zo op 4 - 5 foto's die ik in het groot zou willen , een avondwake, schrok ook, dacht al toch niet Bas zn kameraad gelukkig niet, wel heel erg dat hij het niet meer zo ziet zitten.
Nee hoor, de dressuur ging prima. Ze belde net nog weer even maar ze kon zelf heel moeilijk het verschil zien tussen de lijn van het maaiveld en van de baan. En dat vond de jury niet zo leuk. 't Is niet anders, de cross is wel heel mooi zei ze.
Das zuur zeg! nou ja op een foutloze cross dan maar margreet!
texelse
Geplaatst: 28-10-11 10:38
@Bianca: jij wil geen foto die ik genomen heb, echt niet!!! Ik heb er hier nog eentje, genomen met springen, en daar staat alleen de hindernis op, peerd moest nog komen, of was al voorbij, dat weet ik niet meer. En ik heb er 1-tje, die is wel beter, want daar staat de hindernis op en de staart van het paard, dus al een hele vooruitgang!! @Margreet: jammer dat dat dan zo loopt met de dressuur. Iedereen rijdt natuurlijk in dezelfde baan, maar dit is wel heel vervelend. Dan maar lekker relaxed genieten van een heerlijke cross in Barchem. Ik ben heel benieuwd of het ze weer gelukt is om zo'n prachtige cross neer te zetten.
MargreetW
Geplaatst: 28-10-11 10:38
@Rowo, ik kom morgen met een vriendin van Noor en de honden. Er zijn niet zoveel overnachtingsadressen die happig zijn op 2 grote honden, en Kato is nog te jong om nu al een paar dagen in een pension te stoppen. Anthea, volgens de jury was ze de eerste (ze was de derde), gewoon afwachten. Noor heeft zelf wat problemen met ruimtelijk inzicht dus misschien heeft dat ook meegespeeld, Simone heeft ze in elk geval al gewaarschuwd.
En nu de spanning eraf is: morgen gewoon lekker crossen maar zuur is het wel.
Edit: de cross is heel mooi zei Noor. Nu nog kijken in welke Geesteren ze moet zijn om bij Dienke te komen, lang leve de telefoon.
Geesteren Gld Margreet Geesteren OV zou ik niet doen.....
Naja morgen lekker crossen. Dan ben je de dressuur alweer vergeten.
muts_marijke
Geplaatst: 28-10-11 10:41
@ Mandy wij rijden om half 1 richting Barchem zijn we er rond kwart voor 1 en ik moet om kwart voor 2 iemand voorlezen dan om 2 uur en en om kwart over 2. Gaan daarna de cross lopen met de hondjes
Wel jammer Margreet vooral omdat Noor der dressuur zo piekfijn voor elkaar heeft
MargreetW
Geplaatst: 28-10-11 10:41
Ze heeft het telefoonnummer van Dienke, dus de kortste actie was even bellen. En er schijnen er 3! te zijn. Volgens Dienke is ze er bijna .
Jammer hé Marijke, maar goed vanmiddag gaat ze een aantal mensen helpen losrijden, dus als daar dan maar een kampioen uit voortkomt.
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 28-10-11 10:43, in het totaal 2 keer bewerkt
Evony
Geplaatst: 28-10-11 10:42
ik ben erg benieuwd naar de cross, en tot welke hindernis ik er nu van kan genieten
rowo
Geplaatst: 28-10-11 10:43
Evony schreef:
ik ben erg benieuwd naar de cross, en tot welke hindernis ik er nu van kan genieten
Same here
En aangezien Zetje in Diepenheim al geen zin had, terwijl die niet bepaald moeilijk is, verwacht ik in Barchem er al nog eerder uit te zijn.
muts_marijke
Geplaatst: 28-10-11 10:45
dat zou natuurlijk ook al super leuk zijn Margreet en weet je, de cross is waarschijnlijk wel weer selectief dus als zij morgen een foutloze cross rijden wil je niet weten hoeveel ze gaat stijgen!!! Geert was daar vorig jaar laaste na dressuur foutloos met springen er af gedonderd in het starthok, te laat gestart (5 sec) en foutloos binnen de tijd gefinished... Was toen 3e geworden!
Laatst bijgewerkt door muts_marijke op 28-10-11 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Evony
Geplaatst: 28-10-11 10:45
Eerder er uit dan bij Hattem kan bij mij bijna niet helaas
Het is dat het springen zo super goed gaat de laatste tijd want anders
Zag dit in de nieuwsbrief van de KNHS en er was eerder al een keer sprake over deze opleiding. Heb zelf fase 3 dressuur, geen allround.... misschien toch omzetten naar allround, toen spring en crosste ik nog niet ... aan de andere kant, de krenten zijn intussen wel al uit de pap, iedereen die M rijdt, geeft al crossles
Barchem gangers die nog kijken, veel succes, toeschouwers veel plezier. Wij zijn er niet bij, wij mogen dadelijk naar ZH voor uitslagen van onderzoeken bij mijn vriend
MargreetW
Geplaatst: 28-10-11 10:49
Kijk Marijke, dat zijn nog eens goede berichten. Nou ja, het is niet anders. Zijn jullie er morgen ook? Zou wel weer gezellig zijn. Evony: focus je in het starthok alvast op de laaste hindernis! Ibonn, sterkte.
AntheaV
Geplaatst: 28-10-11 10:50
Barchem is dus behoorlijk selectief.
Evony: Wat is er in Hattem eigenlijk gebeurd dan? (heb dat helemaal gemist) Ibonn: Sterkte!
rowo
Geplaatst: 28-10-11 10:51
Evony schreef:
Eerder er uit dan bij Hattem kan bij mij bijna niet helaas
Het is dat het springen zo super goed gaat de laatste tijd want anders
4 poten in de grond en ook niet meer vooruit zowat te krijgen, toen ben ik zo boos geworden en heb haar echt een knal verkocht maar in de volgende 20 m deed ze het nog 2 keer
Naja gelukkig was ik die week daarna bij Alice, daar heeft ze strafkamp gehad en het ook niet in haar kop gehaald