Ik ga mijn harige merrie uit stal plukken en een poging doen er iets fatsoenlijks van te maken.
jipje_niekje
Geplaatst: 01-04-11 08:33
Morguh! @Noor/Margreet: Wat een leuk filmpje! En wat ziet Nudine er ook goed uit! @Margreet: Ik ben nu ook wel erg benieuwd naar hetgeen wat jij doet @Evony: Succes bij je college. @Sann: Vero had er dus weer zin in @Laura: Gefeliciteerd met je fijne rondje en prijs! @Shanouk: Wat fijn dat Vorstin weer zo lekker begint aan te pakken! Hopelijk blijven jullie deze lijn nu volhouden en kunnen jullie weer gaan knallen!
En wat een grappige smilies zitten er tussen, haha!
Ook hier staat de meelees-modus aan. Even heel kort reageer-momentje, zometeen verder met leren ..
Vief Gefeliciteerd! San Veel plezier!
Mootje
Geplaatst: 01-04-11 08:49
Goedemorgen! Sannn, Veel plezier bij Rob. Ik heb trouwens nog nooit zoveel PB's gehad als de afgelopen paar dagen! Gisteren mijn GPG's opgehaald, morgen mijn bow balance beugels op de bus, crosshorloge gereserveerd, vanavond wordt het dressuurzadel opgehaald en zondag komt Shanouk mijn AJ passen...
Het gaat wel erg snel, maar het paard en de trailer zijn natuurlijk het meest belangrijk. Ik heb besloten toch met mijn paard naar Jeroen te gaan. Als ik hem zelf niet voor 1 juni verkocht heb, gaat hij naar hem toe... Althans, een beetje afhankelijk van de kosten... Ik moet ook nog maar even mijn dressuurinstructeur op de hoogte stellen.
Vanavond ga ik de trailer schoonmaken voor verkoopfoto's.
Nu weer een dag op kantoor. Gistermiddag leek het er op dat ik nu in Oslo zou zitten, maar dat ging toch niet door. Volgende week zit ik weer aan boord.
gisteravond nog klein klusje chickies gedaan.... 6300 , 45 minuten werk, 40 euro... I like that!!! verder las ik dat evelien dressuurhengsten ging kijken! (goed bezig ) en dat laura denkt dat BTTB mij aan't werk zet!!!! foei!!!, nee ik kom zelf ook al jaren bij Nijhof met de merries, en al aantal keer voor hun gelopen op keuringen, afstammelingenkeuringen enzo... en nu denk ik ook met de show... (samen met dienke d'r papa).. altijd mooi werk!! (bttb heeft nog een belofte staan dat ik van haar een handtekening krijg op mijn buik, maar ze ontloopt mij, dus merk dat maar even op in't andere topic wie weet....)
en verder: gefeliciteerd vief!! marijke: gewoon nee zeggen... sannn: veel plezier bij rob!
Jemig wat een smiley's. Zal wel zijn om de aandacht van de echte 1 april grap af te leiden. Ik ken mijn pappenheimers.....
Veel plezier bij Rob Sannnn! Zie je morgen. Spreken tijd nog wel af.
texelse
Geplaatst: 01-04-11 08:58
Pakjesdag voor Vief!! Gefeliciteerd hoor!! Nog heel veel fijne en gezonde jaren met veel (o.a. paarden)geluk toegewenst!
Rare dag om jarig te zijn hoor. Ik herinner mij nog dat een klasgenootje op de lagere school op 1 april 's morgens op school kwam en vertelde dat hij een broertje gekregen had. Niemand wilde hem geloven! Nou was dat ook nog in een tijdperk dat je als kind niet eens wist, en zelf ook niet opmerkte, dat er iemand zwanger was. Soms wel als het je moeder betrof, maar verder was het altijd maar weer een verrassing.
Vief, Ik zie geen pakjes in bokt.office Fijne verjaardag!!!
AntheaV
Geplaatst: 01-04-11 09:08
Wat een coole smilies!
Vief: Gefeliciteerd! Lau: Wat goed van Hetje, hij was dus mooi uitgerust
MargreetW
Geplaatst: 01-04-11 09:08
Gefeliciteerd vief, een hele gezellige dag met veel cadeautjes.
Nudine ziet er goed uit hé, en ze is zo ontzettend veranderd in haar gedrag. Ik mag zelf in haar stal (met Noor erbij) Johnnie knuffelen. Als je voorheen maar naar haar keek sloeg ze haar tanden al tegen de tralies aan. Gisteren ging ik met het veulen aan het halster voorop en Noor met Nudine erachter aan, owjaa we gaan naar buiten sprint sprint wat een eigenwijs ding. Maar zo ontzettend leuk, we zijn er zo blij mee.
Jeroen: die arme kleine kuikentjes.....
Laatst bijgewerkt door MargreetW op 01-04-11 09:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Nadeel voor Nudine is overigens wel dat ze met de dag slechter gaat lopen, doordat ze het veulentje geen moment uit het oog wil verliezen. Het is inmiddels een soort hink stap sprong Dat wordt vast nog wel beter als ze straks op het land staan. En ik hoop dat Jer er op een gegeven moment bij kan staan, dan heeft hij een boxpartner
@ margreet: die zijn nu allemaal hartstikke dood... en zijn morgen misschien wel jou avondeten, kipfilet, kippenpootjes, kippenvleugeltjes.... lekker lekker!!!
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 09:12
texelse schreef:
die pb bleef hier in postvak uit hangen, dus vandaar dat ik het me afvroeg.
Ik heb hem net pas gelezen, dan verdwijnt ie pas uit je post uit.
Noor, dat is niet helemaal waar Op het moment dat jij je postvak opent, verdwijnt hij bij de afzender uit postvak uit. Jeroen, Zo snel gaat dat toch niet? Ik dacht dat vlees moest rusten?
Klopt Mootje! Heel vervelend... Je hoeft niet eens naar je postvak in te gaan. Mijn moeder zit ook op bokt (en ik sta daar ook ingelogd, ze post namelijk niks) en als zij dan online is geweest (ze kijkt niet in mijn pb-box) dan lijkt het alsof ik de berichtjes al gelezen heb.... Zou fijn zijn als ze ook echt als gelezen weergegeven zouden worden op het moment dat ze dat ook zijn.
TeeGee
Geplaatst: 01-04-11 09:33
Egobericht!!!!!!!!!!!!!!!!
Bari zit vandaag op 320 dagen en die heeft vanacht in der eentje een prachtig merrie veulen uitgepoept!!!!!!
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 01-04-11 09:36, in het totaal 1 keer bewerkt
texelse
Geplaatst: 01-04-11 09:35
kijk, op m'n oude dag ga ik toch wat meer van de werkwijze van bokt snappen! Nu snap ik ook waarom er nog steeds eentje in staat van maart 2010.........
Zo eerst eens achter in het land kijken. De landbuurman is daar met grote machines het land aan het draineren. Dat vonden ze gisteren nogal spannend. Dus heb ik ze allemaal nog even binnen laten staan. Op het andere land kunnen ze nu niet omdat dat net helemaal kunstmestklaar is. Tjonge, jonge, wat een probleem toch , waar kun je je al druk om maken!!
Even relativeren de boel zo af en toe is niet verkeerd .